Ayrılık
Merhaba dedin cadı, merhaba.Başlarmı merhabayla ayrılık.Gülerler değil mi?Gülemiyorsun işte, ağlıyamıyorsunda,bakıyorsun boş boş ne söylediğini düşünüyorsun
'' bir merhabamı yani bunları söyleten, merhabamı nefretini kusturan? Ne güzeldi oysa... Hayallerimiz vardı.Yalanmış meğer, hayal işte benimkiler yalan değildi sadece..''
yüzünemi haykırdım içimdenmi bilmiyorum.birden döküldü kelimeler ağzımdan.
-sen nasıl istersen iyi oldu böylesi aslında.
Ağzından çıkan sözlerden nefret eder mi kalbin, parçalanırmı hiç?Ama dimdik ayaktayım şaşırmamış gibi oda beklemiyordu du kadarını benim kadar acı çekiyormuydu acaba bilmiyorum.Susuyor susuyoruz sesizlik yeterince acı verirken daha acı bi sesle
-tamam sevindim dostça ayrıldığımıza.
soluksuz
-bende. diyorum
Beynim dilimi ele geçirmiş.Dostça ayrılıkmış dostu mu olur bunun?Ayrılıkla sevinilir mi hiç yıkılır insan güler mi? Küfrediyorum kendime aptal diyorum.Kaybettin onu kaybettin işte ellerinden kayıp giderken sadece gülü gülü düyorsun canın yanıyor hem de çok söylüyemiyorsun.Dur ne olur dur bırakma beni yıkma hayallerimi, ağlatma beni. haykırıyorum kalbimden başka duyan yok.
Birden
-neyse hadi ben gittim kendine iyi bak üzülme böylesi en iyisi.deyip kalkıyorum zafer kazanmışcasına.Dışarı çıkıyorum yağmur yağıyor ağlıyorum yağmur gizliyor göz yaşlarımı.kızıyorum , üzgünüm işte üzgünüm hemde çok üzgün insan hayali aşkındanda ayrılırmı hiç diyorum tanışmadığın biri terk edermi.
Uyanıyorum yarı uyur halimden yağmur gizlemiyor artık göz yaşlarımı saklamıyor kimseden.Bi ben görüyorum bi de sen zaten cadı.Bakıp gülüyoruz birbirimize
-üzülme kabusmuş yine.deyip kalkıyoruz yeni güne hayallerimizle el ele......