Balkondan Sevdiğin Biri İçin Düşmek

Çok küçük yaştaydım sanırsam 6 yaşındaydım abimin eşini çok seviyordum ve evimiz ikinci kattaydı evimizin arka bahçesinde bir tahta parçası bulmuştum onunla oynuyordum eve çıkardım o tahtayı balkonda oynamaya başladım evcilik oynuyordum tek başıma hava çok güzeldi ve evimiz çarşıdaydı rahmetli annem pazara gitmiş gelmiş yorulmuştu namazını kıldıktan sonra uzandığı yerden beni izliyordu babamda yatıyordu camiden gelmişti ama hastaydı anne ve babam bana bakıyorlardı abimin eşi de altkatta evsahibimiz vardı onlara inmişti bende yengeme bakmak istiyordum ama boyum küçüktü balkon demirleri yüksekti aklıma çokukça bir fikir gelmişti arka bahçede bulduğum tahta parçasıyla oynarken onu demire yasladım ve üstüne çıkarak aşağıya eğilmeye başladım yinede yengeme olan sevgim den bir türlü göremiyordum çocuk yaaa bu.....biraz daha eğilirsem görebilicektim ve nasıl olduğunu anlamadım ben aşağıya düştüm sonunda yengemi yakından görmüş oldum kolu çenesi ayağı kırılmış bir şekilde yengemin feryadı hala kulaklarımda çınlar ama napıyım yengemi çok seviyordum tabi beni hemen bir taxsiye attıkları gibi hastaneye götürdüler kolum çenem kırılan nerem varsa alçıya alındı tabi zamanı dolduğu zaman alçılar çıkarıldı amma velakin benim bu düşüşte en çok unutamadığım babam bana çok güzel kırmızılı beyazlı yazlık açık bir ayakkabı almıştı onları taxside unutmuş olmamızdı çok aradılar taxsiciyi ama bulamadılar ve benim babam ben düzeldikten sonra sana yenisini alırım kızım dedi fakat alamadı nedenmi ?? çünkü benim babam cennete gitmişti işte bu unutamadığım gerçek yaşanmış öykümü siz dostlarla paylaşmak istedi......

YIL .1972 Bu düşüşün gerçekleştiği tarih...

19 Nisan 2012 1-2 dakika 1 öyküsü var.
Yorumlar