Başlamamış Bir Aşkın Hikayesi - 5.Kısım

Ada da çok güzel arkadaş ortamı kurdular ve tatillerini uzatmaya karar verdiler. Yine bir gece ateş başında sohbet ettikleri bir sırada, İlkay sohbetini ilerlettiği Yeliz'e ' çarşıya gidiyorum, eşlik eder misin ' diye sordu. Arabaya bindiler, çarşıya doğru gidiyorlardı. İlkay onu daha yakından tanımaya çalışıyordu. Nerede oturduğunu sorduğunda ' Bahçelievler ' yanıtını aldı. Orası İlkayların evinden sadece 10 dk uzaktaydı. Sohbet sohbeti açarken kampa geri döndüler.
Sabahları İlkay vaktini Yeliz'le geçirmeye başlamıştı. Ona ondan hoşlandığını söylediğine, Yeliz'de ona karşı boş olmadığını ve bu anı beklediğini söyledi. İlkay belki de aradığı mutluluğu bulmuştu artık ama aklı hala Zeynep'teydi. Kendi kendine bir çıkmazdaydı. Bir yanda hala sevdiği Zeynep, diğer yanda bir şeylere yeni başladığı, mutlu olmak için bir adım attığı ve hoşlandığı Yeliz. Ne yapacağını bilmiyordu ama Yeliz ile mutluydu. Ona bu konuyu anlattı, Zeynep'ten bahsetti uzun uzun. Yeliz, gayet olgunlukla karşıladı, çünkü benzer bir olayı oda yaşamıştı ve İlkay'ı çok iyi anlıyordu.
İlkay günden güne daha mutlu oluyordu. Can da bunun farkındaydı. Hep beraber gezip eğleniyorlardı. Can da boş durmadı o esnada, İlkay'la konuştu ve ona Yeliz'in kuzeni ayarlandı. Herkes mutluydu. Tatil aşkı olarak görmüyordu kimse bunu. Uzun süreceğini biliyorlardı.
Akşam ateş başı sohbetleri ve aşkları, gündüzleri hep beraber deniz ve ada gezileri derken herkes tatilin sonuna yaklaşıyordu. Önce Yelizler geri döndüler, bir gün sonra İlkay ve Can.
Çok güzel bir tatil geçirmişlerdi. İstanbulda da neredeyse her gün Yeliz ve Ceyda'yla beraberlerdi. İlkay neredeyse Zeynep'i unutmuştu. Ona karşı beslediği hisleri artık Yeliz'e karşı duyuyordu. Yeliz onu dinliyor, anlıyor ve seviyordu. İlkay'da onunla çok mutluydu. Belki Zeynep'le başlayamadılar hiç birşeye , kötü bir hikayeleri oldu. Ama İlkay aradığını sonunda bulmuştu. Hayatında yepyeni bir sayfa, ve o sayfanın her karesinde başta Yeliz ve kendisi, sonra Can ve Ceyda vardı. Zeynep ise aradğı aşkı kimsede bulamadı...

son

25 Temmuz 2012 1-2 dakika 14 öyküsü var.
Yorumlar