Ben Buna Başlık Bulamadım!
Aslında bazen şairlerde nerden başlayacağını bilmezler ben şimdi nerden başladığımı bilmeden yazıyorum bu satırları.
Hayatın yorgunluğu arasında çebelleşen insanların anlamsız bakışlarıyla renklenen istanbulun sokaklarının birinde M..... isminde bir geç yaşar M..... okulun ilk dönemini bitirmiş ikinci döneme hazırlık yapar ve beklediğin an gelir okullar açılır oda her öğrenci gibi ilk günden okulun yolunu tutar.Birinci ve ikinci ders biter üçüncü dersin başında sınıf hocası içeriye girer ve size iki yeni arkadaş getirdim der.Öğrencilerden birinin adı Ö... diğerinin adı E... ayak üstü tanışma muhabeti bittikten sonra yeni gelenlere yer vermek gerekir ve sınıf hocası arkadaşlarınıza yer verin der.M..... hemen yanındaki arkadaşını iter ve E... yanına davet eder siyah gözlü olan E... bu daveti reddetmez ve M..... yanına oturur.(Gençlik işte M..... E... görünce başka duygulara kapılır ama kafasında tek soru var acaba o ne düşünüyor diye kendini yer günlerce...)Günler ardınca bir birini kovalar ve M..... E... çok iyi arkadaş olurlar okulda asla ayrılmazlar beraber gezer beraber eğlenirler.Bir süre sonra bu dostluk artık okul dışındada görüşmeye sebep olur ve M..... E... artık okul dışındada görüşürler.Geçlik dedi ya şair işte bu daha bir birlerine seviyorum kelimesini kullanmadan bir birlerine bağlanırlar.Artık ikisinin adı aşk olur ve gelecek hayelleri başlar.Okul biter M..... E... yine beraberlerdir ve yine bir birlerini çok seviyorlardır ama acının ne kadar zamansız olduğunu daha ikiside kestirememişlerdir.
Yine bir gün m..... bir arkadaşı ailesinin kapısı çalar koşun koşun m..... öldü der...
(M..... trafik kazası geçirmiştir ve durumu gerçek ağır denilecek kadar ağırdı.Aslında ölmemişti ama kaza o kadar şiddetliydi ki tanık olan ordakilerin öldüğüne inanırlar...)
Anne ile baba hemen kaza yerine koşar oğullarına varmak iyi olduğunu görmek için ama aile geldiğinde M..... çoktan hastaneye kaldırılmıştı.Ailede hemen hastaneye koşar.
(Ne acı M..... hayatta olduğunu kimse bilmez ve E... M..... ölüm haberi gider...)
M..... 1,5 ay hastanede tedavi görür ve taburcu olur evine getirilir ama M..... geçici ferç geçirdiği için E... koşamamanın düşünceleri içinde yanar.M..... 12 gün sonra ayağı tam kalkar ve kalktı ilk anda E... koşar ama E... yerinde ulamaz yakın arkadaşı İ..... evine gir olan biteni öğrenmek için kapı çalar ve İ..... kapıyı açar İ..... ilk verdiği tepki SEN ÖLMEMİŞMİYDİN der.Ve gözlerinden yaşlar boşalır M..... E... sorar cevap alamaz tekrar sorar yine cevap yok ve tekrar sorar İ.....başını eğer ve gitti der.M..... nereye gittğini sorar BİLMİYORUM cevabından sonra M..... yıkılır.
(E... ölüm haberini alınca hemen dayanamayıp fransada ki annesinin yanına gir ama bundan kimsenin haberi olmaz E... kimseye haber vermeden çekip gitmişti...)
M..... aylarca senelerce E... arar ama bulamaz.
...Devamı bende kalsın çünkü bu öyküyü yazanda benim yaşayanda benim duygularımı asla kim anlayamaz...
...SoN...