Bilinmezlik
Bir aşk masalı olsa gerek yaşadıgım,herkesin yaşamış oldugu gibi;
seversin bir insanı delicesine,ölümüne yada öyle sevdiqini zannedersin,ben hala o iki arada bekliyorum acaba seviyorum mu yoksa bir zaman doldurma metodumu uyguluyorum hayatıma bilinsizce.ancak bunu o kişiyi kaybettigimde anladım aslında ben seviyormuşum hatta cok seviyormuşum bir zevk meselesi olarak başlayan bu aşk hikayesi gercek bir aşka dönüşmüş muhteşem heyecan ve maceralarla dolu bir anı olarak kalacak hayalimde....
Bir gül bile vermediqim ama sadece yerden koparmış oldugum bir ot parcasını kitabının arasında 8 ay boyunca saklamış oldugunu görünce anlamıştım benim onun için cok önemli biri oldugumu her gün yanına qittiqimde delicesine sarıldıgımda söz vermiştim bırakmayacagım diye ama sözümü tutamadım cok pişmanım ama bu bir gercekdi aldatmıştım artık ona ihanet etmiştim.Bir zamanlar ölümüne ve delicesine sevdigim kişi o an bitmişti benim için ama düşünmüyordum artık onu bitmişti ayrılmıştı benden. kafama bile takmazdım onun yerini dolduran vardı çünkü hiç aramazdım,sormazdım ta ki yanımda olacagına güvendigim kişi beni terk edene kadar artık bende düşmüştüm onun durumuna ve pişman olmaya başladım tekrar eskilere dönmeye merak saldım ama olmadı bu sefer istemedi beni yalvardım,yakardım ama ben bir hata yapmıştım.onu yalnız kalınca ve terkedilmişligi yaşayınca anladım...
şimdi düşünüyorumda acaba hala seviyor muyum? onu diye evet seviyorum ama ona bile tam kesin yanıt veremiyorum şu an yalnız oldugum için mi hala onu düşünüyorum gibi düşünceler aklıma geliyor galiba bunu yeni bir sevgili edindigimde onu sevip sevmedigimi anlayabilecegim..
""""Görünen ve gercek oldugunu sandıqın her şeyin arkasında bir gercek daha vardır""""