Bir Günlük

hayatıma onu ilk gördüğüm an başladım sanki...

onu bir dolmuşta işe giderken gördüm ilk olarak sonrası geldi tabi. her gün aynı saatte onu görmek için o otobüste yerimi aldım. işim olmasa dahi o saatte o otobüsteydim. nasıl konuşmaya başlasam diye kendimi yedim. bir gün o konuşmaya başladı benimle ve o gün benim doğum günüm oldu:)

o bana soru sordukça ben ona gülüyor cevap veriyordum. neden güldüğümü sorduğunda bugün benim doğum günüm dedim ağzımdan bu cümle çıktı ve o günü doğum günüm ilan ettim. sonrası mı

her gün o saatte gidiyor dönüşleri de ona göre ayarlıyordum. yani giderken de dönerken de onunlaydım. benden hoşlandığını sanıyordu ki bir gün bana kız arkadaşın var mı diye sordu bende yok dedim nasip kısmet derken gözlerine sanki belkide sensin diye bakıyordum ki bende ona senin var mı diye sordum. bana 2 senedir devam eden bir ilişkisinin olduğunu söyledi. askerdeymiş cocuk ve geldiklerinde evleneceklermiş. bir arkadaşı varmış adı ahuymuş bana benzetmiş gülüşünü falan onunda sevgilisi yokmuş falan filanmış ben yok dedim ama neden diye sorduğunda gözlerim gözlerine nasıl baktıysa uzaklaştı benden bir daha ne o otobüse ne de o sokağa girmedim.

onu gördüğüm gün doğum günüm oldu ama ölümüm de onun elinden oldu...

sayesinde bir gün mutlu oldum evet ... o gün 22.02.16 anlamasını beklemem bekleyemem de...

02 Ekim 2017 1-2 dakika 2 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (3)
  • 7 yıl önce

    Duygu aktarımı güzel ancak her iki öykünüzü de okuduğumda çok sık o onunla onu gibi sözcüğü çok tekrarlamanız biraz tempoyu düşürmüş acizane fikrimdir

    daha iyilerine 👍

  • 7 yıl önce

    Ayrıca da ufak bir not:

    imla hatalarımız çok fazla cümleler büyük harfle başlar aman dikkat👍

  • 7 yıl önce

    yorumunuz için teşekkürler:)