Bitmeyeceksin

ilkbaharın başıydı seni tanıdığımda.güzeldi herşey iyi ve hoştun. sevdiğini söylemiştin. beraber olmayı dilemiştin.inandırıcı gelmemiştin bana.oyalamıştım senı.haftalar sonra tamam demiştim inandım sana inandım SEVGİNE demiştim.beraberdik aylarca beraberdik.herşey o kadar güzeldi ki .mutluydum işte. ama bir gün gitmem gerektiğini düşündüm ve gitmek istedim.başta masum ve safça 'peki olur ' dedin.gittim ama sen dayanamamış olmalısın ki geldin. aynı gun geri geldin. o kadar seviyordum ki geldiğin an ' yapmamalıydım bunu ' dedim.tekrar bizdik.bir daha biteceğimizi hayal edemiyordum. çünkü seviyordum, seviyordun sende.mutluyduk da zaten fakat bunaltmıştım artık.herşeye bağırıyor kızıyordum. saçma şeylerden kavga çıkarıyordum.sıkılmıştın artık belliydi. kışın başıydı artık dokuz ayda geçmişti beraber.haber vermeden gittin. sadece iki kelime söyleyerek. bu kadar çok ne yapmış olmalıydım sana ki iki kelimeyle silip atmıştın. ? 'Arkadaş kalalım ' dedin. seni sevdiğimden midir bilinmez kabul ettim. hiç düşünmeden daha çok üzüleceğimi yıpranacağımı düşünmedin kabul ettim. aylarca konuştuk seninle herşeyden her konudan bahsettik. ben hala geri döneceğin umuduyla avunuyordum seviyordum çünkü. belliydi sende boş değildin.sekiz ayımızı yedik böylece.ne sen başkasıyla olabıldin nede ben. geldin.evet evet yine geri geldin.yazın başıydı geldiginde.mutluydum.umutlarım mutluluğa dökülmüştü.şapşaldım bıraz da o sıra. seviyordum hala. aşık değildim.onsuz yaşamayıda öğrenmiştim ben artık ama seviyordum , vazgeçemiyordum. hemen ' tamam 'dedim yine.bizdik tekrardan neşeliydik.koca bir yıldır görmüyordum fakat seni.görmek istiyordum artık.sesini duymak.yüzüne bakıp gülümsemek hatta ellerim ellerini özlemişti.bir kerecikde olsa o koluna girip ordan oraya savurmak düşüncelerimi.doğum günümdü benim.' bugün buluşabiliriz ' dedin.kendi kendime en iyi doğum günü hediyesi buydu benım için dıyordum.sadece yuzunu görmek ve birkerecikde olsa ellerine dokunabilmek.havanın çok güzel olması gerekliydi.herşey istediğim , hayal ettiğim gibi olmalıydı.sabah kalktım.hava iğrençdi.yağmur yağıyor berbat bir şekilde rüzgar vardı.hayal kırıklığına uğramıştım.yine o hüzün sarmıştı yüzümü bir an. Ama sen yılmamış bir şekilde anlaştığız yerde bekliyordun beni.süslendim hazırladım .aylardır görmuyordum seni herhalde takıp takıştıracaktım.çıktım evden köşeyi dönüp yüzünü gördüğüm an ?tamam dedim ya tamam.rahatım ben içim huzur dolu ..kimse bozamaz artık beni. ? yanına geldim sarıldım , öptüm ya birde .rüya görüyor yahut hayal kuruyor olmalıydım.dürtmeli biri beni artık yada su dökmeli kafamda aşşağı.ama hiçbir şey olmadı yürüdük biz yolumuza.sinemaya gittik seninle.masumdun yine.ellerim eline deydi ya birde başka bir şey istemedim senden ben.hava soğuktu üşümüştüm fakat farkında değildim.artık veda vaktıydı koca gün beraber geçmişti ama nasıl geçtiği belli değildi.yine öptüm seni giderken . yanımdan gitmiştin huzurumda bitmişti benim.hastalanmıştım.seni görmek çok güzeldi fakat kaderim oyun oynuyordu benimle.ateşim vardı yüksekti.moralım bozuktu darmadağındım.birde sen üzerine birçok şeyi itiraf edince bana yıkılmıştım .ne yapacağımı bilmiyordum artık.bunalmıştım.aynı hatıralar aynı flimler dönüyordu kafamda.bu sefer son kez hoşçakal demeliydim sana.tekrar biz olursak daha çok acıyacaktı vücüdüm daha çok yıpranacaktı. Beceremedim.hiç bir şeyi beceremedim.gittim yine bitti dedim.kavgalar gürültüler koptu.ağzıma gelenı saydım.prenses derdin bana hep.onu bıle diyemeyecek kadar alçaldın dedin ya. Orda eridim ben işte tam orda.küllerim savruldu etrafa toplanmadı bir daha. Şimdi yoksun. Unuttun mu sorusana hayır dıyorum.seviyor musuna evet.acıyor mu canın sorusuna herhalde acıyor.onsuzluk yıkıyor mu seni sorusuna ise ?alıştım ben onsuzluğa bu daha hiç.aylarca ben onun hasretini çektim ? diyorum.ne üzüyor canımı biliyor musun ? senınleyken baktırdığım falcı fatma ablanın dediklerini doğrulamadın sen.ya o ya sen yanılttın beni sevgilim..

17 Eylül 2010 4-5 dakika 3 öyküsü var.
Yorumlar