Değer miydi?
Canımın canı evladım.Evet biz senin her nekedar biyolojik ailen değilsekte.Sen bize gelişinle hayat verdin sevinç verdin.Bayramda yanına geldiğimizde iki günümüz harika geçti.Sen bizimle yokken yaşadıklarını anlatıyor için içine sığmıyordu.Ame ne oldu anlayamadık ne ben annen nede seni tanıyanlar.Neydi güzel kızım seni bu kadar yaralayan hayatan ,ve bizlerden alıp götürecek kadar neydi seni yıkan . Dün gözlerini açıp bize bakıp iç çekerek akkıtığın göz yaşın pişmanlıktanmı yoksa olmadı diyemi üzülmendi bilmiyorum.Sen nasıl bizleri düşünmedin.Bırak bizleri kendini nasıl düşünmedin.Bak evladım sen hep verdin ama almasını bilemedin.Vermeden almak yaradana mahsustur.Ama sen onun emanetini bir kalemde silmeye kalktın.Sen güçlüsün hayat bu kadar kısa olmamalı senin için .Ben baban olarak eminimki bu son olur ve bir daha böyle işlere kalkışmazsın.Şöyle bir geriye dön bak bu güne kadar yaşadıklarını gözden geçir,sonrada düşün değermiydi diye.Allah`ım seni bize ve seni sevenlerine bağışladı.Bir kişi hariç artık onun ne adını ne gölgesini senin yanında hissetmeni bile istemediğimizi bil.Bak canım yavrum sana bir şey söylemek istiyorum.
Her rüzgar savuracak bir toz bulur.
Her hayat yaşanacak bir can bulur.
Her umut gerçekleşecek bir düş bulur.
bulunmayacak tek şey giden zaman dır. Umuyorumki artık sende gidene değil geleceğe bakıp yine eskisi gibi ayaklarının üzerinde durup, hayata sımsıkı sarılıp kariyerinde başarılı adımlarla yürürsün.Hayat sana hiç beklemediğin bir anda o aradığın duyguyuda yaşatacaktır.Temennim seni üzmeyecek,sana değer verecek ve seni anlayacak biri olucak inşallah.
Bunları okuduğun zaman lütfen zararın neresinden dönersen kar orda başlar lafını aklına getir.
Hayatta olduğuna pişmanlık duyma,biz senin gibi bir kızımız olduğu için asla pişman değiliz.Adına ve kendine yakıştığı gibi davran.Seni seviyoruz
Baban Kemal
Gerçek bir yaşam öyküsünden yola çıkılarak kaleme alınan öğkünüz aslında gençler için ders alınacak tema içeriyor.Kaleminiz daim olsun sayğılarımı bıraktım sayfanıza.
Merhabalar ben Kemal BATUR bu öykü gerçek yaşanmış bir öyküdür.Kızıma itafen yazdım umarım sakıncası yoktur.
Her rüzgar savuracak bir toz bulur. Her hayat yaşanacak bir can bulur. Her umut gerçekleşecek bir düş bulur. bulunmayacak tek şey giden zaman dır. Umuyorumki artık sende gidene değil geleceğe bakıp yine eskisi gibi ayaklarının üzerinde durup, hayata sımsıkı sarılıp kariyerinde başarılı adımlarla yürürsün
tebirk ederim şairem
kalemin daim olsun dilerim
hangi anne ve baba varki;evladının geleceğiyle oynasın...onun hayallerinin önüne perde gersin...evlat içinde verilebilecek en büyük hazine nasihatlerden ibarettir..tüm mal ve mülk gelip geçicidir...bir nasihat bin iyilikten iyidir derler...onun için evlatlarımıza bırakacağımız hazineleri iyi seçmeliyiz...tüm uğraşlarımız onların geleceği içindir...tebrikler..saygılar...👍👍👍😙