Ders Alınmalı
Bir gün yolda gidiyordum ama nereye gittiğimi ben de bilmiyordum.Evden öylecene çıkmıştım artık yol beni nereye götürürse diye.Bir kaç saat yürüdükten sonra bir yerlerde oturmaya karar verdim.Sıcak olduğu için içecek soğuk bir şeyler istedim.Oturduğum cafe de servisi bayan yapıyordu.Benim istediğim içeceği de o getirmişti.Ancak getirdiğinde üstüme dökmüştü.Hemen aklıma eski türk filmleri geldi.Hani biriyle muhabbet kurmak için yapılmış bir şey diye düşünmüştüm..Ancak öyle olmadığını kızın defalarca özür dilemesiznden anlamıştım.Ben de öneminin olmadığını böyle şeylerin olabileceğini anlattım kıza.O sırada patronu geldi ve kıza biraz yüksek sesle dikkatli olmasını söyledi.Ben de sorun olmadığını ayağına yalnışlıkla benim vurduğumu söyledim.Patron yanımızdan uzaklaştı.Kız bana teşekkür etti onu ele vermediğim için.Kızdan hoşlandım mı?Hayır sevgi anlamında hoşlanma yoktu ama iyi biri olduğunu ilk bakışta anlamıştım.Sonraları ben o cafe ye çok takılmaya başladım.Sevgi anlamında hoşlanmamıştım ama gitgide ona yakın şeyler benim yüreğimde kıpırdıyordu.Zaten gidip gelmelerim bu yüzdendi.Bir gün kızın işten çıkma vaktinde ben karşıladım.Oturdukları yere kadar eşlik ettim ve bu sırada da konuştuk.Bana beden hoşlandığını söyledi.Ben de ona karşı boş değildim ama ilk hamleyi ben yapmak isterdim.Neyse ben de hoşlandığımı ona söyledim.Sevgili olarak birşeyler yaşamaya başladık.Ben onun o çalıştığı işten çıkmasını istedim çünkü ona daha güzel bir iş bulmuştum.Söylediğimi yaptı ve bir muhasebecinin yanında çalışmasını sağladım.İlk zamanlar ilişkimiz çok iyi gidiyordu.Sonraları bana biraz soğuk davrandı.Nedenini bilmiyordum tek bildiğim eskisi gibi olmadığıydı.Muhasebede onunla birlikte bir çocuk daha çalışıyordu.Bir gün onları birlikte gezerken gördüm.Şok olmuştum ama güvenim tam olduğundan bu gezmeyi iş gezmesi olarak algıladım.Bir süre sonra onları bir sinemadan çıkarken gördüm.Artık bu kadar kendimi kandırmak yeterdi diye düşündüm ve hemen kızla konuşmaya gittim.Olanları anlattım ve söylediklerimi doğruladı.Neden bana söylemediğini söyleseydi aralarından çekileceğimi anlattım.Birşey söyleyememişti.Daha fazla üstelemedim ve sonsuza dek ayrıldık.Sonra anladım ki bir insana ne kadar değer verirsen ver bazen değerler boşa çıkabiliyor.He geçmişimden utanıyor muyum?Tabiki hayır.Bir ders almıştım ve artık sevgili seçtiğim zaman aceleci davranmamayı öğrendim.Hayattan alınan dersler çok önemlidir.Bunları paylaşmak ta bir o kadar cesaret ister.Siz de yarın bir gün biri veya birleri tarafından incinirseniz bunun için kendinizi üzmeyin.Bir gün karşınıza daha iyileri çıkacaktır.