Gün Bu Gündür

gün:salı



saat:19.55



amerika da yaşayan berk televizyon izlemek için televizyonun düğmesine basar.kumandayı eline alır ve tuşlar.kapkara bir ekran görür.kanal değiştirir ancak yine de kara olan ekran kaybolmaz.televizyonu kapatır tekrar açar.yine aynı işlemleri dener ancak televizyon karaltıdan başka bir görünüm vermez.saat 20.00 ı gösterir.televizyonda yavaş yavaş bir şey belirmeye başlar ve netleşir.çok korkunç görünümlü bir kişinin suratını görür.kısık sesle korkunç yüzlü adam birşeyler söyler.berk söylenilenleri duymaz ve televizyonun sesini açar.televizyondaki korkunç suratlı adam berk e yaşayacak son 24 saatinin olduğunu söyler.söylenilenler karşısında berk çok şaşırır ve önemsemez.televizyonu kapatır.yorgunluktan bir tür halüsinasyon gördüğünün kanısına varan berk uyumaya çalışır.yaklaşık 1 saat sonra rüya görmeye başlayan berk rüyasında tekrar o korkunç yüzlü adamı görür.adam bu sefer yaşayacak 23 saatinin kaldığını berk e söyler.uykudan ani bir şekilde kalkan berk olanlara pek anlam veremez.yine de yoğun iş temposunun verdiği stres ve yorgunluktan bu olayların başına geldiğini düşünür.yataktan kalkar bir su içer ve tekrar uyur.sabah olur.



gün:çarşamba



berk saate bakar.saat 10.00 dır.saatinin yanında duran telefon çalmaya başlar ve telefonu açar.telefonda boğuk bir ses yaşayacak 10 saatinin kaldığını söyler berk'e.işte bu sefer berk için çok fazla telaşlanma vakti gelir.yorgunluktan olmadığını anlayan berk söylenilene kulak verir ve yaşayacak son 10 saatini değerlendirmeye karar verir.amerika da yaşadığı için berk ailesinin yanına gitmez.ancak son kez de olsa onlarla konuşmak ister ve telefonla ailesiyle konuşur.yaşayacak çok az vakti kalan berk yapacağı son şeyler hakkında düşünür.isteyipte yapamadığı ne varsa o gün yapmak için kolları sıvar.dışarı çıkar ve bir yandan da istediği en iyi şeyin ne olduğunu düşünür.bir kız sevmiştir berk.oda berk gibi türk ancak amerika da yaşıyordur.bu karşılıksız bir sevgidir.ama berk kalan saatini yalnız geçirmek istemiyordur ve karşılıksız olarak sevdiği kızın yanına gider.ona onu ne kadar sevdiğini anlatır.kız pas vermez.berk başına gelenleri ve çok kısa zamanının kaldığını kıza anlatır.kız inanmaz.berk yalvarır beni böyle son günümde yalnız bırakma der.sadece akşam sekize kadar benimle birlikte ol diye gözyaşı döker.kız bu isteği geç te olsa kabul eder.birlikte gezerler,luna parka giderler,yemek yerler,berk in o gün aklına ne geldiyse onu yaparlar.akşam olur.saat 19.00 ı gösterir.berk herşey için çok sevdiği kıza teşekkür eder ve artık gidebileceğini söyler.kız gitmez ve olanları görmek ister.berk kızın isteğini kabul eder.karşılıklı iki koltuk vardır.birinde berk birinde ise kız oturuyordur.artık ölme vaktini bekleyen berk karşısındaki sevdiği kıza doya doya bakmaktan başka birşey yapamaz.saatler 20.00 ı gösterir.berk koltuğun yan kısmına yığılıp kalır.kız korkar ve eliyle nabzını yoklar.berk ölmüştür.kız kahrolur.onunla daha bir gün geçirmiştir ama ona sırılsıklam aşık olmuştur ve aşık olduğu adam elinden kayıp gider.


kız kabusundan uyanır.gördüklerine bir anlam veremez.berk'i seven kendisidir ancak berk'in bundan haberi bile yoktur.ama rüya da berk'in kendisini çok sevdiğini görmüştür.yaklaşık 1 senedir kız berk'i çok seviyordur ancak bir türlü açılamamıştır.böyle bir kabus karşısında berk'in başına birşey geleceğini sandığı için aceleyle evden çıkar.berk'in evine gelir.kapıyı çalar ve kapıyı berk açar.kız berk'e onu ne kadar sevdiğini onsuz hiç birşey yapamayacağını anlatır.o sırada içerden bir kız sesi gelir ve içerdeki kız kapıya gelir.berk'e kim olduğunu sorar.berk te okuldan bir arkadaş olduğunu söyler.sevgilisini kapıyı çalan kız arkadaşıyla tanıştırır.kız yıkılır.ne zamandır sevgili olduklarını sorar berk'e.bir kaç aydır sevgili olduklarını ve herkesten sakladıklarını söyler.kız üzgün olarak oradan ayrılır ve hayyatta hiç bir şeyi ertelememeyi o gün öğrenir.bir daha da hiç bir zaman bugünün işini yarına bırakmaz

09 Eylül 2008 4-5 dakika 17 öyküsü var.
Yorumlar