Güzel Çirkin Son
Son bahar erken düştü gönlüme; bu sabah diğerlerinden farklıydı. Güneş doğmakla doğmamak arasında kararsız ve her yer buram buram ayrılık kokuyor. Acı, bir hançer gibi yüreğime işlemiş. Hüzün bulutları salkım salkım üzerimde dolaşıyor. Gözyaşlarım kurumuş, aynada baktığım yüz bana ait değil. Kim bu yabancı? Kim bu yüreği parçalı acınası kadın?
Anne; sen misin? Neden ağlıyorsun? Sevdim anne sadece çok sevdim. Yüreğimi böylesine acıtacağını hiç düşünmedim. Onu kaybetmeden önce bilemedim ne denli sevdiğimi. Aşk istemiştim sadece tutkuyla bağlılık ama beni böyle yakacağını hiç hesap edemedim. Yorgunum; aşk böyle yorgunluk yapar mı anne? Dudaklarımdan sızan kan aşkıma sürdüğüm lekenin izleri mi?
Ne garip bir duygu içimde zemheri hüküm sürerken, yemyeşil çayırların arasındayım. Yüreğimin yorgunluğundan kıpırdayacak gücü bulamıyorum kendimde. Yavaş yavaş nefesimin tükendiğini hissediyorum. Ölüyorum değil mi anne? Beni yanına almak için geldin.
- Kızım uyan artık. Uyan!
- Amca..
- Şükürler olsun. Sonunda açtın gözlerini.
- Ne oldu bana amca?
- Bilmiyorum kızım. Seni yerde baygın buldum ve çok uzun zamandır uyuyorsun. Doktorlar neyin olduğunu bulamadılar.
- Ölüyorum ben amca
- Neler diyorsun sen kızım, ne ölmesi. Sadece yorgunluktan bayıldığını dinlenince geçeceğini söylediler.
- Ölüyorum amca. Çok az vaktim kaldı. Nefesim tükeniyor.
- Kızım böyle konuşup korkutma beni. Ölmeyeceksin, yaşayacaksın.
- Sen bana baba, anne oldun. Her şey için çok teşekkür ederim. Hakkını helal et amca.
- Sus ne olur kızım, sus
- Senden son bir şey istiyorum amca
- Söyle, ne istersen hemen yaparım.
- Bana bir kâğıt ve bir kalem getirir misin?
- Hemen kızım
Sevdim ben vatanın her toprağını. Yüreğime işledim ince bir oya gibi. Öyle çok sevdim ki uğruna yüreğim ölmeyi seçti. Affet demeye yüzüm yok. Biliyorum ki affet desem de beni asla affetmeyeceksin. Annem ve babam beni yanına çağırıyor. Seni son kez görmeyi öylesine isterdim ki. Kollarında son nefesimi vermeyi, biliyorum ona bile hakkım yok.
Toprak..
Ben seni anımsatacak her şeyi çok sevd......
Kızımmmmm!
Son.
Günün öyküsünü ve yazarımızı kutlarız👑