Her Kuşun Eti Yenmez

mert ve yiğit bara birşeyler içmek için giderler.mert içeride güzel bir bayan görür ve yiğite abi ben şu masada ki bayanı bugün yemeğe çıkarırım var mısın bahse der.yiğit düşünmeden varım tabiki seninle iki adım atmaz o kız der.mert kızın yanına gider ve birşey sorabilirmiyim der.kız sorun ama kısa kesin der.mert konuya girer.şu masada ki çocuğu görüyor musun.o beni hep dışlıyor hiç bir zaman bana kızların bakmayacağını ve geri zekalının biri olduğumu söylüyor.kız mert e inanır


aynı zamanda masada oturan yiğite de bir ders vermek için yemek teklifini kabul eder.yemeğe çıkarlar ve mert kıza teşekkür eder.kızla ayrılırlar.mert yiğiti çağırır ve gördün mü oğlum kız böyle ayarlanır işte der.yiğit şaşırmıştır bu kadar kısa sürede hangi bayan tavlanır diye.yiğit mert e nasıl yaptığını sorar ve mert te biraz acıtasyon yaptım oldu der.bir kaç gün sonra tekrar yiğitle mert bir yerlerde oturur.bu sefer bahse girme zamanı yiğite gelmiştir.yiğit ben bu kızı yemeğe davet ederim ve kabul eder der mert e.mert te benim yöntemimi kullanmazsan hayatta kabul etmez.tipitip gibi adamsın neyini kabul etcek baksana kız çok güzel.olsun ben şansımı deniyeceğim.yiğit kızın yanına gider ve kızı koluna takar yemeğe giderler.mert te bu olay karşısında çok şaşırır.yemekten gelen yiğite nasıl tavladın olum bu kızı benden hızlısın der.çok basit der yiğit.senin yemeğe çıktığın kızın kardeşiydi bu kız.bunu ben biliyordum ve mahallenin en kıskanç kızı olduğunuda biliyordum.şurada oturan benim arkadaşım ve ablan onunla bir günlüğüne yemeğe çıkmış deyince kıskançlıktan oda benimle çıkmak zorunda kaldı.tamam öyle olsun der mert.bir daha ki sefere bir kız görücez ve ikimizde aynı anda yanına gidecez teklif etmeye.bakalım ne olacak.oturdukları bir yerde kızı görürler ve aynı anda kızın yanına giderler.kıza birimizle yemeğe çıksaydın hangimizle yemeğe çıkardın derler.kız hiçbirinizle çıkmazdım der.nedenini sorarlar ve kız der ki.ben o yemeğe çıktığınız iki kızın ablasıyım.ikisinde de hesabı onlara ödetmişsiniz bu yüzden çıkmazdım.peki hesabı yemeğe çıkacağın kişi ödeseydi kimi seçerdin diye tekrar soru yöneltirler gençler.kız yine hiç birinizle çıkmazdım der.nedenini sorarlar.ben kardeşlerim gibi saf değilim sizin gibi tipsizlerle işim olmaz der.moralleri bozulan iki genç boynu bükük ve biraz da kızgın oradan ayrılırlar ve birbirlerine altımıza araba çekelimde o zaman ne diyecek merak ediyorum derler.bir kaç sene sonra çocuklar altlarına bmw marka arabalarını çekerler ve kızın yanına giderler.şimdi hangimizi seçiyorsun derler.kız da arabalarına bakar ve bu arabaların markası ne der.gençler vay arabaya tav oldu marka soruyo derler kendi kendilerine.markası bmw derler.kız da bu firmanın genel müdürü benim kocam olur.size cevabımı şimdi mi vereyim paket mi yaptırayım der.o günden sonra her kuşun etinin yenmeyeceğini öğrenen gençler akıllarına bu sözü kazımışlardır.

10 Eylül 2008 3-4 dakika 17 öyküsü var.
Yorumlar (1)