İlk Duruş ve İhanet

Evet her şey onu gördüğüm ilk anla başladı hayatımı değiştirecek ömrümün sonuna kadar devam edecek kısacık bir an. Saniyelerin bile oluşamadığı an. Okulun ilk günüydü ve Herkesin arasından sıyrılıp hayatımı değiştirecek kadar asil şekilde kalabalığın içinde duruyordu.Kalabalığın arasından sıyrılıp yeşil gözleriyle bi anlık bana baktı ve O İlk bakış devam edecek bi uçuruma giden yolun başlangıcı.Herkes sınıflara dağılmış ben hala o duruşun ve bana bakan o yeşil gözlerin altında eziliyordum.Öle güzeldi ki anlatılmayacak yazılamayacak bir şey di bu!

Sınıflara geçtiğimizde ne tesadüf ki aynı sınıfa düşmüştük öle mutluydum ki.İlk gün ve herkes kendini tanıtıyor sıra ona geldiğinde ve ismini söylediğin de heyecanımın beni alıp götürdüğünün farkında bile değildim.
Günler birbirini kovalıyor ve hayatımın ilk aşkına nasıl her şeyi ifade edeceğimi bilememezlik... Kimseler görmesin kimseler bilmesin benimle her şeyiyle yaşasın bu sevda. Bu cümleyi kurarken benimle nasıl beraber olur ki diyordum. Beni neden seçsin neden ben! Böyle düşünürken şu an bile hatırlamadığım ne olmadığını bilmediğim bir şey için tokadı yedim. Evet tokat attı ve nedenini hiç bi şekilde bilmiyordum yıllar sonra nedenini öğreneceğim bi tokattı bu.O tokattan sonra ben hep bana olan nefretini dışa vurumuydu diyordum.Her şey bitmişti sanki ondan sonra hiç konuşmadık.Yaklaşamadım hep kaçtım görmek bile öle acıydı ki.Orta okuldaydık 6. ve 7. sınıf derken daha fazla duramazdım o okulda ayrıldım.Görüyordum her şey berbat görmemek daha kötüymüş ama her şey için çok geçti artık.Ve ben başka okuldaydım artık...
Orta okul bitti hiçbir şey yolunda gitmiyordu şimdi olduğu gibi ondan gidemiyordum bırakmıyordu beni O ilk duruşu yeşil gözleri...
Lisedeydik ve bir kez daha aynı okuldaydık artık onu görecektim ne güzel he rşey yolundaydı.Onu her gün görmek bile her şeyin yoluna girmesi için yeterdi.Farklı sınıflardaydık tenefüsleri bekleyen o çocuksu heyecanım 3 sene boyunca her gün devam ediyordu.Bu arada başkaları hayatıma girip çıkıyor ve ben her seferinde ona ihanet edemem diyip her şeyi bir kenara itiyordum.Onu böle severken başka biriyle olmam başka birinde onu aramam ve her seferinde onu bulamamazlığın verdiği hayal kırıklığı.Hep aynı şey...Her gün onu camdan izlemek yetiyordu bana gülmesi,konuşması eğlenmesi onun mutlu olduğunu bilmem camdan seyretmem...:)
3 sene boyunca böleydi sonra mezun olduk ve ondan hiç bi şekilde haber alamadım. Taşınmışlardı çoook uzağa gitmişlerdi bunu 5 sene sonra öğreniyordum.
Üniversiteyi kazanıp başka bir şehre yerleşirken ben hala o duruş ve bi çift yeşil gözlerdeydim...Son sınıfa geldiğimde Facebook sayesinde beni bulmuştu.Hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya başladık eskilerden kimle görüşüyorsun kime ulaşabilirim diye benimle konuşuyordu.Beni ilk bulduğu benimle ilk yazıştığı anı anları sınıfta herkese adını söylediğinde ki an gibi heyecanım alıp götürüyordu beni.Konuşmaya başladık tokat olayına geldiğimiz de bana hatırlamadığını söyledi bir kez daha hayal kırıklığı.Nasıl hatırlamaz hayatımın dönüm noktalarından birini nasıl hatırlamaz.Hala hiçbir şeyi bilmiyordum.Yinede yazışmaya devam ediyordum çünkü bir kez daha kaybetmek istemiyordum.Gitmesine izin veremezdim çünkü ben ondan hiç gidemiyordum ki.Yazışmaya devam ettik ve birbirimize sorduğumuz soru cevap oyununa başlamıştık. Her şeyi anlıyor onu tanımaya başlıyordum.11 sene sonra az da olsa tanıyordum onu. Yine bir kez daha bana neden tokat attığını sordum bana bunu bir kez daha neden soruyorsun her şeyin farkında değil misin hala...

Evet hiçbir şeyin farkında değilmişim meğer. Beni sevdiğini ve bana neden bunu söylemedin diye tokadı atmış. O an söyleyemezdim ki ben şimdi bile ona ulaşmaya ona varmaya çalışırken nasıl o zaman söyleyebilirdim ki!11 sene sonra tokadın ne anlama geldiğini öğreniyordum. Her şeyin başlangıcı aynı anda sonu olan tokadın anlamını öğreniyordum. Dedim ya hayatımın dönüm noktası diye...


Her şey yolundaydı ve ben 11 sene sonra onunla beraberdim artık. Her şey bitmişti hayatımın anlamıyla beraberdim artık.
Bir problemimiz vardı ve yaşadığımız yerler birbirine çok uzaktı.Ama 3 gün sonra yanıma gelmek istediğini söylüyordu meğer beni gerçekten çok seviyormuş.11 sene boyunca unutmamıştı beni.11 sene sonra 3.günün sonunda yanımdaydı.Hayal gibi rüyadaydım her şey inanılmazdı.Havaalanında aldığımda soğuktan ve heyecandan kızarmış burnumla ve elimde çiçeklerle karşılıyordum.Hiçbir şey değişmemişti yine o duruşuyla,yürüyüşüyle ve yeşil gözleriyle bana doğru geliyordu.Heyecan,heyecan,heyecan.Uçuyordum o an 11 sene önceye kalabalığın arasında sıyrılan duruşa ve bana bakan yeşil gözlere gidiyordum.
Artık yanımdaydı ve ben 11 sene sonra hayalim gerçekleşiyordu.Titreyerek Alnından öperken Aslında hayatımın en önemli hamlesini yapmıştım.Artık ömür boyu onunla olacağıma dair söz vermiştim bile....
11 sene sonra yanımdaydı ve otobüsten şehre gelene kadar bakamıyordum MELEĞİME. Hiç bakmadım bakınca gözlerim doluyor hiçbir şeye engel olamıyordum.Eve geldiğimizde havaalanında yapamadığımız yaptık ve saatlerce birbirimize sarılarak öylece duruyorduk. 1 hafta boyunca kaçırdığımız yılların hesabını sorarcasına o kısa ana her şeyi sığdırmaya çalıştık. Rüyada gibiydim her şey yolundaydı. Onu ilk öptüğüm an kalbim bunu kaldıramamıştı.Bana sadece sarılmasını söylüyordum sıkıca...
1 hafta gelip geçiyordu hayatımın anlamının gitme zamanı gelmişti havaalanında onu uğurlamaya bile gidemiyordum.Kaldıramazdım bunu. Rüya bitmişti ve artık gidiyordu.Araya kilometreler boyunca ayrılık girmişti bile.O giderken 11 senenin verdiği özlemle artık evime her şey bitmişçesine dönüyordum.

1 ay geçti ve yine yanımdaydı bir ay boyunca bi an olsun telefonlarımızı elimizden düşürmedik. İnternetten bi an olsun bile ayrılmıyorduk kaybettiğimiz yılların hesabını sorarcasına.
1 ay sonra tekrar yanımdaydı her şey yolundaydı ve biz artık benim sadece okulu bitirmemi bekliyorduk.
Onun okulu bitip evine, geri döndüğünde bi daha yanıma gelemeyeceğini biliyordum. Artık her şey daha da zorlaşmıştı. Yanıma geldiğinden 1 ay sonra ben gittim. Yanındaydım 1 hafta boyunca az da olsa görüşe biliyorduk.Bu böyle benim 4 defa gitmemle 1 haftalar hep devam ediyordu.
Sonra aramızdaki mesafenin verdiği gerginlikle tartışmaya başlıyorduk tartışmalarımız sertleşiyordu. En son gidişimde her şeyin yolunda olmadığını ve artık bir şeylerin eskisi gibi olmadığının farkına varıyordum.
7 ağustos ta yanından geri döndüğümde doğru düzgün vedalaşmadık bile. Beni artık kabullenemiyordu sanki istemiyordu. O gece otobüsten gelirken sabah Ankara'da gözümü açamıyordum. Ağlamaktan gözlerimde artık problem olmaya başlamıştı. Gözlüksüz dışarı çıkamaz olmuştum.16 ağustosta artık beni istemediğini söylüyordu ne yapacağımı bilmiyordum her şeyin bi anda tersine dönmüştü.Hayal kırıkları almış başını gidiyor ve ben bişey yapamıyordum.Yalvarıyor yakarıyor telefonda saatlerce ağlıyordum ama olmadı beni istemiyordu.Onu mutlu edeceğimi eğer isterse hemen evlenebileceğimi bile söylüyordum.Onsuz yapamayacağımı söylüyordum. Hiçbir şey onu geri döndürmeme yetmedi. Yaptığım bi hata için her şeyi bitirmişti artık benden nefret ediyordu.2 hafta boyunca yalvarmalarım ağlamalarım devam ediyor ve beni artık her gün hastanelerden topluyordular. Çok kötüydüm ve artık hastaydım...


1 eylül günü birbirimizle görüştüğümüz hatları iptal ettirmeden önce emin misin diye mesaj attığımda sadece bana bundan sonraki hayatımda mutluluklar diliyordu.Ne kadar da basit di bi ömür boyunca mutlu olacağımı düşündüğüm insan o olmadan bana mutluklar diliyordu..


Her şey bitmişti hiçbir şey yolunda değildi artık. Yaptığım bi hata yüzünden her şeyi mahvettiğimi sanıyordum...

1 ay geçti ve biz hiç görüşmedik. Sadece ona attığım maillerle ayakta duruyordum bu tek tesellimdi. Mail atarak en azından ona ulaştığımı biliyordum. Ona söylediğim bi kaç satır ve ona seni seviyorum deyişlerim sadece tek mutluluk çırpınışımdı.Maillerime cevap gelmiyor sadece boş bi sayfaya yazıp duruyordum.Cevap atınca bile benden nefret ettiğini söylüyordu.. Her şey bitmişti artık ne yapacağımı şaşırmış bi halde hayat devam ediyordu ne yaşıyorsam onsuz sadece geçiyordu günler...
1 ay geçmişti ve ben okula geri döndüğümde telefon ayrıntıları gördüğümde böle bir şey olabileceğini düşünemiyordum bile.2 hafta boyunca yalvarıp yakardığımda artık hayatımda başka birisi var derken ona hiç inanmamıştım böle bir şey yapmış olabileceğine ihtimal vermiyordum.Sadece beni kendinden uzaklaştırmak için böle bir şey söylediğini düşünüyordum.Ama 1 ay sonra telefon ayrıntılarını gördüğümde her şey açıktı artık!.BENİ ALDATMIŞ!

Bütün hataları kendimde ararken yalvarır yakarırken o başka biriyleymiş. Bunu nasıl yapar nerde hata yapmıştım onu sevmekten başka verdiğim bunca emeklerden sonra nerde yanlış yaptım ne yaptım da bana ihanet etmişti. Hiç bir şey bulamıyordum ne yaptım bilmiyorum hala kendime bu soruyu soruyorum. Onda olupta bende ne yok ne bulamamış hala bu soruyu soruyorum hala aynı soruların cevaplarını arıyorum...

3 Ay geçti ve her aklıma geldiğinde canım çok acıyo. Her gece onun bana melekler yanımızda olsun deyişleriyle gözlerim kızararak uyumaya çalışıyorum.Ama yok 3 aydır sesini dahi duyamıyorum.Bana ihanet ettiğini öğrendiğim gün bende ona ait her ne varsa yakmıştım.Sinirime engel olamamıştım.

Şimdi ondan bana tek kalan 1 cd içinde son hafta geçirdiğimiz günlere ait fotoğraflar ve bir ömrü boyu bana bıraktığı ilk gördüğüm andaki duruşu ve ihaneti!
Bana geri dönerse bi saniye bile düşünmem ve ben ömür boyu başka biriyle olsam bile bana geri dönmek istediğini söylediği an hiç düşünmeden tekrar ona dönerim.Hayatımın anlamıyla tekrar şimdi hayat dediğimiz şeye onunla devam ederim.

Beklemek belki anlamsız ama ne yaparsam yapıyım hayatımda ne olursa olsun onun geri gelemeyişini bilsemde belki bir gün bana geri dönmeye karar verir ve Meleğimle tekrar hayata dönerim !!!

(Meleğim)!!!....



Utku Can...

28 Kasım 2008 10-11 dakika 1 öyküsü var.
Yorumlar