Kendi Hikayemde Kaybeden Kahramandım

Bu benim hikayemdi kendi hikayemde kaybeden kahramandım. Hani bazen çok istersin ama olmaz ya bazen dalarsın uzaklara doğru derinden sessizce nefes alırsın onun adını söyledikçe gözlerin dolar rüyalarına girsin istersin gecelerinde ama bazen rüyalar da yetmez seni gülümsetmeye çok seversin kaybetmekten korkarsın bir gün olur kaybedersin. O gün gelince ne oldugunu bile anlamaz yüreğin avuç içini ısıtan elin elinde olmadıgını fark edersin göz kırpışlarında onun gözleri yankılanır derinden usulca gidişine çaresizce bakarsın bir gün umarım döner umuduyla dökülür gözyaşların yanan yüreğine o kadar sert çarpar ki gözyaşların acıdan ruhun alev alırcasına yanar beklersin gelsin diye ama umut yoktur gördüğün her gölgeyi o sanırsın herkes de onun yüzünü görür gibi olursun hafızana benliğine o kadar işlemiştir ki teninin her karesi sadece gördüğün görmek istediğin o dur. Ayrı kaldığın her gece yattığında yatağına yastığının ıslandığını fark edersin gözyaşların sayesinde ağlarsın adını haykırırsın duysun diye feryat edersin yüreğinde katılır buna çok hızlı çarpar sonra bir bakarsın nefes alamaz hala gelir umudunu keser yüreğin. Aklında hayaller kurarsın tekrar kavuşmakla ilgili her şeyi yapacağını düşünürsün uğrunda ama bir bakarsın ki seni unutmak için çabalıyor işte o zaman o kadar canın acır ki gözyaşlarının sesini duyarsın elinden bir şey gelmez. Buna benzer bir şey işte ayrı kalmak severken ayrı düşmek böyle bir şey..Üzerinden 1,5 yılı aşkın süre geçti ama hala nefesimde o kalbimde o sadece o sadece onu istiyorum en azından son kez görüp gitmek istiyorum buralardan..Bak ne haldeyim demek bunu hak edecek ne yaptı bu aptal yüreğim söylesene demek ama karşımda görsem ağlarım tutamam kendimi..
Sadece bir mesajla biten aşk hikayesiydi bu...Daha neler var kalbimde keşke karşımda olsan her şeyi anlatsam sana belki her sabah uyandığımda içimin acıması geçer belki kendi hikayesinin kaybeden kahramanıyım ben..Kaybedende olsam kahramanım..Seni sevmeyi seviyorum bende bir başkasın sen..Böyleydik kasımın başından 2 sene boyunca ve yarın senin doğum günün şimdi böyleyiz..

Aşığım sana...

13 Ocak 2010 2-3 dakika 1 öyküsü var.
Yorumlar