Kirli Sakallı Adam İsak Kuşu ve Ben
Köşede öylece oturuyordu.. Suratına bakıldıgında derin izler vardı. Bilinmedik bir hikayesi var gibiydi , saatlerce düşünür durur ve susardı . Nereden gelmişti ? Kimdi ? Kimliksizdi . Aynı semtteydik , belki yüreğimiz bile birdi.Öyle hissediyordum. Dışarda farklı bir dünya vardı, biz ise bu dar ve cebi delik mahallenin dar sokaklarında birbiriyle çarpışan ıslık sesleri arasında gülümsüyorduk . Dışardan taksiler gelir , farları kapanır . Hepsi yaşayan insanlar , ve yaşayanlar bilirler kuru soğan yetiştirirdik saksılarda.. Sonra onları yeşil soğan haline çevirirdik . Tutulurduk mahallede , sevilmezdik sadece. . Bu ıslıklar , yanıp sönen farlar .. Evet evet ! Mahalledede bir sis var , voltalarda bırakılmıs duman.. Ve bunların hepside bu dar sokaklarda çevirilen filmler .. Yaşayanlar bilirler . Gözümüz siren sesleri kadar, yitirilmiş gözleri de arardı .. Yolu mahallemize düşmesin , ama nasıl bir hayatı vardı yarenin, yarenlerin .. Düşermiydi acaba , başka yüreklere meze olup sürüklenirmiydi, bir merakın peşinde buralara .. Belki sadece bir günü farklı olsun istermiydi . İsak kuşu , kirli sakallı adam ve ben .. Dem tutarken köşede.. Bir taksi gelirmiydi .. İçinden beyaz gecelerin nastenka ' sıyla kesişirmiydi gözlerimiz..Benim yarenim işte arkadaş ! Yıllardır görmemişim . Nasıl bakardık birbirimize .. Merak ediyorum , gelsin istemezdim. Ama siren seslerini işittiğim kadar , yüreğimdeki sesi de gözlerdim işte.. Peki ben gidemez miydim, Satılık Kalpler Sokağına .. Ayıp olurdu işte o zaman kirli sakallı adama , üzülürdü isak kuşu.. Gülümsedi kirli sakallı o adam , ateşin başında .. İsak kuşu çay getirmeye gitmişti.. Zaten bizde buraya bu yüzden gelmiştik ...
İlginç ve güzel bir yazı.
Kutlarım...
Günün öyküsünü ve yazarımızı kutlarız👑👑👑