muhteşem porsuk ailesi
İnsanların bilmediği. Dünyanın gizemli bir köşesinde yaşayan iki porsuk varmış.
Büyük bir nehirde evlerini kurmaları gerekiyormuş.
Tanrının onlara bahşettiği özel dişleriyle ormanda ağaç kesmeye koyulmuşlar.
Porsuklar suda yaşarmış.
Evlerini: suyun içine inşa etmeye başlamışlar.
Ormanın tehlikelerinden korunmak çok zorken, onlara bahşedilen donanımla her şeyi başarıyorlarmış. Kestikleri kocaman ağaçları küçücük bedenleriyle maharetli parmaklarıyla
Çekerek evlerini kurmuşlar.
Balık yiyerek beslenirmiş porsuklar.
İki arkadaş, balık avına gitmişler. Onu tut bunu tut derken karınlarını doyurmuşlar. Hem karada hem suda rahatlıkla yaşayan porsuklar. Yediklerini sindirmek için ormana gitmişler.
Akşam olmuş evlerine dönmüşler.
Gel zaman olmuş. Porsuk ailesinin iki çocukları olmuş.
Porsuklar çocukları için yaşamaya söz vermişler.
Onların ilgiye, sevgiye ihtiyaçları varmış.
Baba porsuk avlanmayı öğretmiş çocuklarına. Anne porsuk ağaç kesmeyi öğretmiş.
Günler, akan nehir kadar hızlı geçmiş.
Mutlu aile, çocuklarını her işlerinde yüreklendirip, onlara olan güvenlerini her defasında gösteriyorlarmış.
Yavru Porsuk, harika balık tutarken. Ağabeyi acayip ağaç kesiyormuş.
Kendilerine, öz güvenleri aileleri tarafından verilmiş.
İki kardeş büyümüş.
Kendine güvenen. Her işi başaran porsuklar babalarının gözüne girmişler.
Uçsuz bucaksız ormanda, ormanın kanunlarını öğrenmişler. Kendilerine bahşedilen özellikleriyle kâinata canlılık katıyorlarmış.
Porsuk ailesi yazla birlikte başka nehirlere gitme kararı almışlar. Aile uzun bir yolculuğa hazırlanmış. Nehirlerin o azgın sularından geçip. Ormanın tehlikelerinden kurtulmuşlar. Büyük bir nehir'e yerleşmişler. Burası porsuk ailelerinin yaşadığı kalabalık bir nehirmiş.
Ormanın azgın sularına evlerini kurmuşlar. Baba porsuk yaşlanmış.
Çocuklarını Hayata hazırlamış. Onların kendi hayatlarını sürdüre bileceklerini görmüş. Tanrının ona verdiği emanetlere iyi sahip çıktığını, doğanın verdiği sorumluluğu yerine getirdiğini, artık görevinin bittiğini düşünmüş.
Hayata gözlerini yummuş.
Genç porsuklar babalarından gördüğü bu düzeni nesiller boyu devam ettirip gitmişler.