Namlunun Ucundaydı Kader(im) - 2

Sanki yıllardır yemek yememiş gibi boşaltmıştı bütün tabakları...
-Hadi bakalım; şimdi duş zamanı.
-Yaşasın; küvete su doldurup oynayabilir miyim abla?
-Tabii. Bu kıyafetler biraz büyük ama bu gecelik idare et, yarın sana yeni kıyafetler alırız.
-Gerçekten mi?
-Evet Kader(im)
-Hadi şimdi uyku vakti.
Işığı söndürmemle çığlık atması bir oldu.Korkuyla tekrar ışığı açıp ne olduğunu sordum...
-Ben karanlıktan korkuyorum da.
-Peki; ışık açık kalsın o zaman
-Esıla abla.
-Efendim canım
-Sen de benimle uyur musun bu gece?
-Ama ben biriyle uyuyamam ki.
-Tamam abla.
-Öyle mahrur mahrur bakıp , bükme hemen dudaklarını.Tamam bu gece yanında uyuyacağım.
-Yuppi.
''Ne kadar masumsun. Tıpkı bir melek gibi uyuyorsun.Nasıl kıydılar sana?''
-Kader , Kader uyan canım!
-Ahh!
-Ne oldu? Kötü bir rüya mı gördün? Yapma etme diye sayıklıyordun.
-Evet kötü bir rüya gördüm.
''Gördüğün, yaşadığın tüm kötü rüyaları hafızandan silebilsem keşke..''
-Günaydın Kader.
-Günaydın Esıla abla.
-Hadi bakalım, doğru mutfağa; birlikte kahvaltı hazırlayacağız.
-Tamam.
-Ama önce ne yapıyoruz?
-Elimizi, yüzümüzü yıkıyoruz değil mi?
-Evet canım.
''Sen bana tanrının sunduğu bir hediyesin.''
-Acele et biraz daha alışverişe gideceğiz.
-Bitti bile.

...

-Kader. Buraya gelir misin canım?Seninle bir şey konuşacağım.
-Geliyorum.
-Kader(im) burada benimle kalmaktan mutlusun biliyorum, ben de çok mutluyum ama yetimhaneye haber vermemiz gerek.
-Hayır!
-Kader dur nereye gidiyorsun.
-Oraya geri dönmeyeceğim anlıyor musun beni abla?
-Neden bu kadar tepkilisin oraya? Hem sürekli değil ki; evlatlık almak için gerekli işlemleri yapana kadar .
-Oraya gitmeden olmaz mı?
-Benden bir şeyler mi saklıyorsun sen?
-Yok, hayır nereden çıkardın ki bunu Esıla abla?
-Geceleri korkulu rüyalarla uyanıyorsun. Her gece yapma etme diye bağırıyorsun. Ne oldu? Neden korkuyorsun bu kadar?Ne oldu yetimhanede söyle bana?
-Ben, ben , şey bişey olmadı.
-Yalan söyleme artık Kader.
-Tamam anlatacağım.
-Evet seni dinliyorum.
-Şey, şey..
_Ağzında geveleyip durma lütfen.
-Bana kötü davranıyorlar. Dövüyorlar.
-Kim dövüyor seni?
-Oranın işlerini yapan biri. İbrahim, işte o dövüyor.
''Nasıl bir düzen bu? Kimsesiz çocuklara nasıl eziyet edilir? Hangi insan yapar bunu? yok ,yok insan olamaz bunu yapan.''
-Tamam canım ağlama, bir şekilde halledeceğim ben.
-Beni oraya gönderme. Ne olur Esıla abla. Yalvarırım sana.
-Üzülme Kader ama elimden bir şey gelmezse de kızma bana olur mu?
-Sana nasıl kızayım. Bana evini açtın, güzel kıyafetler aldın. Sana niye kızayım abla?
-Çünkü; oraya gitmek zorunda kalabilirsin. Ama ne olursa olsun seni orada bırakmayacağım tamam mı?
''Seni o canilerin eline teslim etmeyeceğim. Bunun için ne bedel ödemem gerekirse gereksin ödemeye hazırım.''
-Hadi uyku vakti meleğim.
-Hayır. Ben değil sensin melek.
'' Sen benim masum yüzümsün.''
-Kader uyan, Kader aç gözlerini.
-Hayırr!
-Yine mi aynı kabus? O adamı mı görüyorsun rüyanda?
-Evet.
-Dövüyor mu seni?
-Şey, şey..
-Neden ağlıyorsun? Canım ağlama lütfen.
''Benden ne saklıyorsun? Bana anlatamadığın ya da anlatmadığın ne?''



Kollarımda ağlayarak uykuya daldı...

11 Ekim 2012 3-4 dakika 23 öyküsü var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (5)
  • 12 yıl önce

    Efsun Hanım meraktan çatlatacaksınız bizi. Devamını bekliyorum en kısa zamanda ona göre : ) Kaleminize sağlık.. Sürükleyici...

  • 12 yıl önce

    :) ya üçüncü bölümde bitireceğim yada dördüncü en yakın zamanda yayınlayacağım devamınıda:)

  • 12 yıl önce

    Birinci bölüme göre bu bölüm pek oturmamış gibi geldi bana.. Anlatım hiç yok neredeyse hep konuşmalar ve konuşmaların anlatımı sanki iki kişi içeride konuşuyor da dışarıdan dinleyen bize aktarıyor gibi... Oysa o anda neler olduğu anlatılıp ortam betimlenerek konuşmalar verilseymiş daha iyi olurmuş.. Tabii amacım sizi yermek değil ilk öyküm yorumlar benim için önemli demişsiniz bende profosyonel değilim ama roman yazan birisiyim yazdıkça insanlar yorumlarını söyledikçe hatalarımı fark ettikçe romanımın daha iyi olacağını düşündüğümden size de yardım etmek istedim naçizane yorumumla... Saygılarımla...

  • 12 yıl önce

    Eleştirilere açığım. olumlu ya da olumsuz fikirler önemli benim için. özellikle de olumsuz; çünkü hatalarımı ve nerede yanlış yaptığımı görüyorum.Aslında diğerinin devamıydı neden bütün olarak göremediniz anlayamadım. diğerinde sadece ilk kısımda olayı anlatmıştım ve daha sonrada konuşmalar geçmişti bunun gibi bu o konuşmaların devamı aslında.Teşekkür ederim yorumlarınız için tekrar gözden geçiricem.

  • 12 yıl önce

    Evet Efsun hanım; Aslında öykü normunda güzel bir betimleme ki, daha önceki yazınızdan aldığınız eleştirileri de göz önünde bulundurmuşsunuz (abla kelimesi) öykü aslında birinci yazıyı okuyan ve anımsayan biri için bence çok güzel ama keşke Maşide Hanım'ın dediği gibi aralara konuyu önceki yazıyla bağlayıcı küçük nesirler ekleseydiniz diyebilirim naçizane... Bir de eleştirilmek tabi ki güzel ama hani siz olduğunuz için yazdığınız özgür yazılar çok da şekil değiştirmemeli diye düşünüyorum. bence keyifliydi beğenerek okudum yazıyı. bakalım sonucunu merak edenlerdenim bende... tebrikler ve daim başarılar....