Özgürlük
Tauna:
-Günaydın
-Sana da.
Tan vakti kalkmak kadar güzel ve başlarda işkence gelen başka bir şey var mıdır?
Ben işte bu içime kadar işleyen soğukluğu, aklımla şeytanın kavgası, sonunda aklımın galip gelişi ya da çoğu kez galip gelişi, aslında tek harfi bile düşünmemenin dalgınlığıyla uyanmak.
Neden tan vakti?
Çünkü o zaman daha iyi anlıyorum kendimi, içimin konuşmasını daha rahat duyabiliyorum.
O sersemlikle daha iyi çözebiliyorum kendimi, ya da toplumca daha derine itiyorum.
Neyse sonuçta daha mutluyum. Olması gereken bu değil mi?
Tan vakti zihnin daha açık, zekânın daha elverişli olduğu zamandır. Bu bilimsel olarak da kanıtlanmıştır.
Tauna aklından böyle geçiriyordu. Angelina dâhil kendisi de çözemiyordu aslında tan vakti kalkmalarını, durmadan çalışmalaRını. Bütün bir gün eline dersle alakalı hiçbir şey almazdı. Ama geceleri sanki öyle bir etki altına girerdi ki elinden bırakamazdı kitabı, kalemi. Ama saat sabahın dokuzu oldu mu giderdi bütün heyecanı.
Ve artık bütün gün ana aittir. İstediği kadar özgürlük, kimse karışmadan. Tauna nın da dediği gibi ne kadar özgürsem o kadar mutluyum.
-Teşekkürler kahve için. Her sabah olduğu gibi.
-Ne demek. Her sabah olduğu gibi.
Tatlı şakalaşmalar bunlar canım...
Unutamıyorum, gerçekten rüyamı yoksa zihnim beni buna mı inandırmak istiyor.
Angelina nın yüzüne her baktığımda hala aynı korku. Saçma o anlattığı şeyler asla gerçek olamaz. Aslında bu sefer aklım hiç şeytanla kavga etmemişti, bırakın kavgayı tartışmamıştı bile. Çünkü angelinanın anlattıkları hep gözümün önünde beliriveriyordu..
Doğru olabilir mi. Yok canım bu kadar da olamaz.
Tauna 2 senedir ilk kez bu kadar tedirgindi. Yani onun deyimiyle ü.s.( üniversiteden sonra) ve ü. Ö.( üniversiteden önce). Hayatinı böyle ikiye ayırmıştı.iki diimlik zamandı. Üniversiteye başlamadan önce kazanırsam hayat ik taraflı olacak derdi hep. Ve öyle de yaptı. İkiye ayırdı. Birgün öleceğini bildiği için her varlık gibi Ü.S. hayatı bambaşka olacaktı. Farklı şeyler yapacak, farklı insanlar olacak ve farklı yerler görecekti. Ü.Ö kinden farklı olacaktı.
Ve onun deyimiyle ÖZGÜR olacaktı.
Angelina,
Henüz 21 yaşında
ama başımna gelenler hiç de 21 lik şeyler değildi. bazen o kadar şaşırıyorum ki. onu bulduğum sokağı o kadar iyi hatırlıyorum ki üzerinden tam üç sene geçti.