Özlem
Slm aslında hayatımda anlatacak çok şey var ama bir kısmını paylaşmak isterim.1984 doğumluyum hayatımın 9 yılından sonra yani tam 9 yaşında çok uzaklara atıldım.Evet atıldım,başka bir ailenin yanında büyüdüm.Onlara minnet borçluyum.En iyi okullarda eğitim aldım.Ha ailem maddi imkansızlıktan dolayı vermedi beni,onlara kızamıyorum sadece neden diye biliyorum.Şu an öz annem babam yaşamıyor keşke bana bunun cevabını verip öyle ebedi istirahate çekilseler di.Kader bazen insanların başına ne getireceğini bilmiyoruz.Bir insanın hayatında ulaşmak isteyeceği en güzel yerlere geldim.Ama ama buda kader midir,bilemiyorum bir tesadüf neticesi hayatıma giren kişi birden değişti.Oysa ben bu zamana kadar yaşadıklarımı yaşamadım sayıp ona bağlandım.Hemde ne bağlanma o benim nefesim,o benim her şeyim olmuştu.Şimdi hayat bom boş geliyor yaşıyorum ama bir ölüden farksız.İnsanların sadece sözde seni seviyorum kelimesini keşke yürekten samimi söyleseler.Karşıdakine umut verip sonra onu bir boşluğa bırakmasalar.Bundan sonra sever miyim asla,ona kızamıyorum umarım onu benim kadar sevecek olan ona hasret kalır.Bana kızmayın hayatta kimsesi olmayan biri tam benimde sahibim var derken oda gidince ne haldedir. düşünün,ve lütfen yarı yolda bırakacağınız sevdalara takılmayın.Teşekkürler.
Sade turu tertemiz duygularla yazilmis ve hakikat, hakikat ki beni cok derinden etkiledi, evet bende aska inanmiyorum, ama gercek bir ask varki ona tam inaniyor ve güveniyorum, diyeyim mi gercek Ask ney, Allah cc.... benbubdan böyle sevgi siralamasini söyle yaptim, önce allahi cc ve daha sonrs yarattiklarini ki yarattiklari bir gün eskir, kaybolur, birakip gider, ölür terk eder kandirir ama Allah cc asla ve katha,
yoksa yaniliyormuyum...............?
cok güzeldi, beni etkilediniz, simdi agliyormuyum ne yani ? 😭
sahibim var derken oda gidince ne haldedir. düşünün,ve lütfen yarı yolda bırakacağınız sevdalara takılmayın.Vardır herşeyde bir hayır deyin zamana bırakın mutlaka sizin değerinizi bilecek birileri vardır.sakın daha fazla kendinizi kahretmeyin.yüreğinizin sesini dinleyin.
hayat acı gerçeklerle dolu bir yoldur...acılar kişileri yıpratmaya çalışsalarda,önlerine barikatlar kursalarda hayat herşeyi ile devam ediyor...ben derimki bir kişiye fazlada değer vermeyeceksin...çünkü onun getireceği acılara katlanması güçtür....mesafeli ve seviyeli yaklaşımlarda bulunacaksın....herşeyi karşılıklı paylaşacaksın...paylaşımı bilmiyorsa derhal yolları ayıracaksın...fazla acılara müsade etmeden...hayatı doya doya yaşamasını bileceksin...onlada oluyor,onsuzda oluyor demesini kendine yedireceksin..yoksa bu hayatın yükünü taşıyamaz aciz ve zavallı durumlara düşersin...öykülerinizin devamını bekliyorum..saygılarımla....
👍 şairem annen ve babana rabbim rahmetini esirgemesin,mekanları cennet mekanı olsun dilerim. seni yanına alan aileye çok teşekkür eder saygılarımı sunarım zira seni bir öz evlat gibi yetiştirmiş doğruyu,dürüstlüğü öğretmiş. hayatta bütün başarıların seninle olmasını,bütün dileklerinin kabul olmasını ve çok iyi bir yuva kurup hayırlı evlatlar ahibi olmanı dilerim.