rıhtım ve yük gemisi
insanları bu iki şeye benzetirim hep bir kısmı rıhtım bir kısmıda yük gemisi rıhtım hep o yük gemisin bekler boşaltacağı yük için yük gemiside engin okyanuslarda dolaşır arar ve arar yükünü boşaltacağı o koca rıhtımı ama o kadar kolay değildir rıhtımın beklediği bütün gemilerde bulunmaz onunki sadece ona özel ve tek bir gemidedir.
yük gemiside rıhtımdan farklı değildir tek farkı başka rıhtımlarda denemiş olması ama hiç bir zaman tam anlamıyla yükünü boşaltamamış olmasıdır rıhtımın hangarına ta ki kendi rıhtımını bulana kadar bulduğunda yavaşça boşaltır yükünü boşaltıkça hafifler hafifledikçe sevgiyi keşfeder son seferidir bu yük gemisinin.
yükmü? biz ademoğlu onun adına aşk deriz kimimiz bekleriz aşkı bize getirecek olanı kimimiz aşkı taşırız kalbimizde.
aşk:irirli ufaklı olur her zaman standart bir kalıbı yoktur kimisinin çok büyüktür kiminin ise çok küçük aslında tamamen kalbimizle alakalıdır bazımızın kalbi küçük bir parçayla dolar bazımıs ise daha büyüklerini ister, o yüzdende ararız aşkımıza uyacak bir kalbi ne zaman bulursak ruh ikizimizi o zaman keşf ederiz gerçek sevgiyi ve sevgiliyi.
ama her şeyin bir bedeli olduğu gibi aşkında elbet olacaktır bedeli tarh sayfalarında görürüz mecnun leylaya olan aşkı için vermedimi gözlerini yada ferhat şirin içiin delmedimi dağları kerem öteki dünyaya göçmedimi aslısı için bu böyle uzar gider aşk her dilde her çağda değişmeyen kaybolmayan tek şeydir
peki sen hangisisin? rıhtımmı yük gemisimi ? rıhtımsan gemilerin bıraktığı yükün hepsini sığdırabilecekmisin kalbine kaldrabilecekmisin bu ağırlığı
yük gemisi isen doldurabilecekmisin seni bekleyen rıhtımın kalbindeki boşluğun tamamını çıkmadan durabilecekmisin yeni seferlere çok düşün ve öyle karar ver
(elif şafakla aşkı okuduktan sonra yüreğime takılanları kendimce anlattım hiç bir yerden alıntı değildir umarım beğenirsiniz)