Sahipsiz Kalan Mektuplar _2_

Bu gecede izmarit sayıklamalardayım. Adın nasıl böyle bir harf olupta cümlelerce anlamlar sığdırdı içine anlayamıyorum. Çok düşündüm bu karanlıkta ama ne bir çözüm yolu nede bir çıkar sokak bulabildim yine... Bliyormusun artık korkularımla konuşabiliyorum... Yalnızlık neler yaptırıyormuş insanlara... Saklanacak fare delikleri aradığım karabasanlarıma, şimdi sitem eder oldum gelmiyorlar diye... Meğer o kadar kötü değillermiş sana göre... Bak unuttum yine sigaramı söndürmeyi elim nasılda acıdı... Off hala yalan söylemeyi beceremiyorum. Tamam acımadı çünkü hissedemedim... Aklıma geldi sen bıraktın dimi şu zehri... Ben bir türlü vazgeçemiyorum meretten... Yanışını izlemek haz veriyor bana... Hele o sarı dumanı içime çekip ciğerlerimi doyurduktan sonra bırakışım... O sarının yerine çıkan beyaz duman nasılda seni hatırlatıyor bana... 'Soluyorum' demiştin 'baharlar bir banamı yok?'... Olmazmıydı sana baharlar ben vermiştim... Vermiştimde ne olmuştu yani... Bütün solmuş yapraklarını, bütün çürük meyvelerini, bütün kirlenmişliklerini bırakıp gitmiştin... Beyaz nasılda güzel durmuştu çamur ruhunda...


Neyse zili çalıyor karabasanlarım... Çayında altı kaynadı zaten... Demide tam tutmuştur yine... Sevda renginde dökerim ince belli bardağıma... Bak bunuda unutmuşum... Geçen gün sen gelmiştin aklımada avucumda parçalanmıştı... Galiba olacaktı şuralarda yalnızlığının yanında bi tane daha...


Hadi kal sen yine bu sayfada...

Bende bu çorak sevdada...

04 Mart 2009 1-2 dakika 4 öyküsü var.
Yorumlar