Sahipsiz ölü
umutlarını ve hayallerini her zaman avuçlarında tutan ve onlara sımsıkı sarılan genç bir kızın öyküsü bu...çok küçüktü yaşı daha,çocuk değildi belki ama herşeyi öyle düşünür ve herşeye öyle sevinirdi,kalbi tertemizdi...okulluyudu ve bir yandan derslerini çalışırken diğer yandan çok sevdiği genci düşünürdü geceleri...geleceğinde o gençte vardı güzel kızın ve hayallerinin bir parçasıydı o genç...çok seviyordu belki tapıyordu ve kimi zaman sevdiği genç çocuk için ailesini kırıyor derslerini asıyordu güzel kız...bunları yapıyordu,yapıyorduda gün geldiğinde celladı olacacağını bilmiyordu...zaman aşkla sevgiyle kimi zaman küçük kaçamaklarla gelip geçti.ve birgün geldi güzel kız okul çıkışında koşarak gitti sevdiğinin yanına ve o günden sonra ortadan kayboldu annesinin meleği babasının gözbebeği ve kardeşinin biriciği...arandı heryerde ama bulunamadı,umutları tükenmedi kimsenin ve birgün dönecek dendi,lakin kara haber ulaşıncaya kadar...güzel kız bir çöp konteynırında ölü bulundu,başı vücudundan ayrılmış,gövdesi bir gitar kılıfında başı ise bir çuvalda...aile şok olmuş evlat acısıyla kahrolmuştu...anne meleğini,baba gözbebeğini kardeşse biriciğini kaybetmişti,hemde adice...yürekler yanmıştı ve herkes gözyaşlarına boğulmuştu,belki herkesin evladı değildi güzel kız ama,vahşice katledilişi üzmüştü herkesi...genç bedeni toprağa verildi güzel kızın,otopsiler yapıldı ve acı gerçekler bir bir ortaya çıktı,düşünülmesi zor ve istenmeyen herşey beyaz bir kağıt üzerinde otopsi raporuydu...güzel kız haince katledilmiş başı testere ile kesilmiş ve kimsenin bilmediği kimbilir daha neler çekmiş...türkiye ayaklanmış,çünkü günler geçmesine rağmen katil bulunamamış...önemli bir not katilde memleketin zenginlerinin birisinin yeğeniymiş,yani para çokmuş...heryerde aranmış ama bir türlü bulunanamış...şehrin emniyet müdürü çıkıp açıklamalar yapmış ama bir türlü katili bulduramamış,öyleya polis ne yapsın,emniyet müdürü bir işi beceremedikten sonra...zamanla her imkan sağlanmış katilin bulunması için ama sözüm ona çocuk yer yarılmış yerin dibine girmiş...aylar sonra ilin emniyet müdürü başka bir ile vali olarak atanmış ve işin içinden sıyrılmış,zira kalsaydı katili buldurmayacaktı çünkü ahbapları hükümet dostlarıda zenginlerdi...kısa zaman sonra ile yeni bir emniyet müdürü atanmış ve ilk olarak güzel kızın katili ile ilgili olarak açıklamalarda bulunmuş...bu öyküyü yazan ulaş özer ise durumu şöyle yorumlamış...bir müdürün firarı 1.bölüm,2.bölüm ise yolda...yeni müdürün suikasti...
bu gerçek bir olay sen yazmadın münevver karabulut ve cem garipoğlu