Şaka
Hayat hep yanlışları ve doğruları bulmaya yarar. Fakat biz insanlar öyle olmuşuz ki en yakın dostumuza ve sevdiklerimize yaptığımız yanlışlıklarla ön plana çıkıyoruz. Adamın biri yolda giderken hayatında hiç zarar vermediği hep yanında olduğu sevdiği saydığı bir ahbabına dostuna hiç aklına gelmeyecek bir yanlış yapıyor. Dostu olan kişi de kendisinin sevdiği yari canı yani kanı olan eşidir. Bu adam acaba ben eşime bir şaka yapsam alınır mı düşüncesine hiç girmeden aklına bir şey gelir ve bunu yapmaya karar verir. Yapacağı şaka ise can sıkacak olan ve herkesi korkutacak olan bir şaka dışı olaydır. Eve gider ve sevgilisine şu sözleri söyler "Ban çok kötü bir hastalığa yakalanmışım doktorlar bana kesin cevap verdiler" der. Bu sözleri duyan sevgilisi yerinde buz kesilir ve yere kapaklanır. Adam şaka yaptım demeye kalmadan eşi gözlerini kapatır ve oracıkta can verir. Adam öyle azap çekmiş öyle kahrolmuş ki artık kimse tarafından tanınmayacak bir hale girmiş. peki ne oldu şaka mı yoksa cefa mı azap mı? derseniz ben azap derim çünkü hiç üzmek istemediğiniz kırmak istemediğiniz kişileri bir şakada olsa üzebilirsiniz.
evet.. bence de ..
insan bazen şaka yapıyım derken .... 'ya ceviriyor.. ben olsam o adamın yerinde; hiç durmam vururum kendimi 😙
tebrikler .. 👍👍👍👍👍