Sanal Alemde Duygu Akışı...
Kilometrelerce uzaklığın insanları hem ayıran,hemde yakınlaştıran yanı düşünüldüğünde aslında son derece enteresan.Hiç görmediğin tanımadığın,ne kişiliği ne karakteri ne dünya görüşü hakkında en ufak bir fikir sahibi bile olmadığın,hatta önyargılı bile baktığın biriyle karşılaşıyorsun ve bu karşılaşma aranızda var olan,son derece somut mesafeleri yok edip,sanki uzun yıllar birlikte yaşamışsın,sanki çok iyi tanıyorsun,hatta şu sıra muhtemelen beni düşünüyordur diyebilecek kadar ileri gidebileceğin bir yakınlık,bir duygu akışı.Bilim adamı değilim,bunu bilimsel terim ve teorilerle açıklamam da mümkün değil.Ayrıca bilimsel olması önemli ve gerekli de değil zaten.Ama önemli olan birşey var,beni güldüren,düşündüren,hüzünlendiren,motive eden seven ve hatta önemli saydığım herşeyin önüne geçen bu duygusal hareket aşk.Uzaktan bakıldığında çok küçükmüş gibi gelen,çünkü o ve ben.Ancak oluşturduğu etkilere bakıldığında,teknolojik gereçlere bile kafa tutan,onları bile kendi etki alanına alan bir enerji.İki yüreğin iki bedenin ortak bir payda da birleştiği ve kombinasyonunun sonsuza denk düştüğü bir yoğunluk sevgi.
Bu öyle bir oluşum ki,yaşamın sıkıcı bezdiren, çekilmez monotonluğu içinde hem sizin için önemli olan biri var hem de siz kendinizi önemsiyorsunuz.Öylesine sizden biri,öylesine can oluyor ki,en yakınlarımıza olan düşkünlüğümüz ve endişelerimizin içine o da giriyor.Kafamızda bugüne kadar oluşturduğumuz,bütün en güzel,en iyi,en sıcak,en masum ,en mükemmel kısaca güzel olan herşey o oluyor.Onun sevindiğine seviniyor onun üzüldüğüne üzülüyor ona zarar verene düşman oluyorsunuz neredeyse.Bütün bunlar insana öz güven kazandırdığı gibi var olan özgüveninizi de geliştirmenizi sağlıyor.
Sevmekten korkmadığımız, ama söylemekten utandığımız saygının önemli umutların sonsuz olduğu bir birliktelik bizimki.O nedenle güzel o nedenle önemli.''Sevmek keman çalmaya benzer bilmeyenler kötü sesler çıkarır'' der usta çok doğru.Oysa yaşam birlikte ömür boyu bir armoniye dönüştürülebilir.Bizim yaptığımız gibi...