Şansızlık mı Yoksa

2014 yılı yılbaşı biletleri satışa çıkmış. Ben Ankara milli piyango idaresi genel müdürlüğünün ordan çapraz ve seri olmak üzere 20 tane çeyrek bilet almış daha önce çekilen büyük ikramiye biletlerine baktığımda genellikle 6,7,8,9 ile başlayan biletlere büyük ikramiye çıkmıştı.

Benim almış olduğum 20 adet biletden 10 tanesi 2, ile başlıyordu. Bu 10 bilet kafama takılmıştı.Değiştireyim mı değiştirmeyeyim mi diye.

Yılbaşı gecesi biletlere bakması kolay olsun diye 20 biletin seri numaralarını A4 kağıdına yazmış işimi kolaylaştırmıştım.

Arkadaşım Turgay bana ya Hüseyin ne yapacaksın bu kadar bileti dediğinde bu yılbaşı büyük ikramiye bana çıkacak diye cevap vermiştim.

Yine aklım 2, ile başlayan biletlere takılmış akşam olduğunda Ankara milli piyango idaresi genel müdürlüğünün oraya tekrar giderek 10 tane bu 2, ile başlayan biletleri 6,ile başlayan biletlerle değiştirmiştim. Ama içim bir cızzz etmişti.

A4 kağıdına yeni almış olduğum biletlerin seri numaralarını eklemiş geri verdiğim 10 Adet 2 ile başlayan biletleri silmemiştim.

Yılbaşı gecesi gelmiş çatmış ve büyük ikramiye biletleri açıklanıyordu Ben ise heyecandan tır tır titriyordum. İlk büyük ikramiye biletinin çekilişi yapılıyor ve ben A4 kağıdına baktığımda içim iyicene cızzzzz ediyordu.

Büyük ikramiye bileti çekilişinde Ankara'ya çıkan 5 milyon büyük ikramiye benim Ankara milli piyango idaresi müdürlüğünün oraya geri verdiğim 10 adet çeyrek biletden bir tanesine çıkmış çapraz diğer 9 çeyrek bilete de 2.5 milyon ikramiye çıkmıştı. Ankara milli piyango idaresi genel müdürlüğünün oraya geri vermiş olduğum 10 adet çeyrek bilete toplam 7.5 milyon ikramiye çıkmıştı.

Ben ise üzüntüden perişan olmuştum. O gün bugündür ne bilet aldım ne de şans oyunlarına güvendim.

Belki de böylesi daha hayırlısı.

04 Temmuz 2017 1-2 dakika 4 öyküsü var.
Yorumlar (1)
  • 7 yıl önce

    Günün öyküsünü ve yazarımızı kutlarızud83eudd20