Sebebim Annem

Hiçbir şeyin değerini birileri sizin yüzünüze vurmayınca anlayamıyorsunuz . Bende Ahmet Batman sayesinde annemin değerini anladım . ?Bana İkimizi Anlat' adlı romanını annesinin değerini bilmeyen ya da şöyle söyleyeyim ; annesinin değerini bilen fakat annesine hakettiği değeri vermeyen herkes okumalı . Bir şeylerin farkına geç olmadan varmalı . Anneme yaşattıklarım için ondan ne kadar özür dilesem az . Ne elleri öpülesi bir insandır annem . Bütün anneler öyledir . Klasik bir laf ama doğru olduğuna inandığım bir laftır . ?Anne olmadan anlayamazsın .' Evet anne olmadan annemi anlayamam . Ama annem benim en kıymetlim . Annemden bugüne kadar ona yaşattıklarım için özür diledim . Bu yeterli değil tabiki , ama bu bir başlangıç . Annemin lafı ?Anneler her zaman affeder' oldu .. Ah benim annem, sebebim . Sen neleri affettin nelere katlandın . Sana layık bir evlat olamadım bu zamana kadar . Ancak bundan sonra senin hakettiğin bir şekilde evlat olacağım sana ?söz' .. Bir şeylerin değerini onları kaybetmeden evel farketmeliyiz . Ben farkına vardım ve umarım bundan sonra da anneme layık bir evlat olurum . Ben hep annem için yaşadığımı söyledim bunca zaman . Ama en çok annemi üzdüm . haketmiyorum belki annemi fakat tek varlığı benim bunu da biliyorum . Bu zamana kadar ne kadar üzdüysem bundan sonra da o kadar mutlu etmeye çalışacağım annemi .

14.02.2015
20:12

17 Şubat 2015 1-2 dakika 4 öyküsü var.
Yorumlar