Seninle Geçen İki Yıla
Bir başka yıldı bambaşka bir takvim, yarım yamalak umutlarımın ortasına düşüverdin... Sen, günahkar kadın, yeminlerimi bozdun, kollarımı bağladın, yumruk vurdun nefretime, öfkemi aldın, hafızamı sildin ve sen, günahkar kadın, kelimelerimi zincirledin, tarifimi yıktın, boğazıma dizdin cümlelerimi, kim seni bu kadar değiştiren sorularına cevapsız bıraktın ve tarifsiz...
Gitme diyemedim yüreğime ya da kal... Firar ederken kalbim, beynimide çağırırken sana, ne dur diyebildim ne git. Zamansızdı gelişin ve umutsuz, yirmi üç seneme sığdıramadığım hayatlara inat, iki saatte girdin ömrüme, geçmek bilmeyen dakikalarım oldun kimi zaman, kimi zamansa durmak bilmeyen saatlerim, günlerim oldun, haftalarım, aylarım ve yıllarım oldun. Anlayamadan ne kattıysam hayatına, hayatını buldum bende. Sen gibi oldum ya da aslında ben gibi... Uykumda da buldum seni, uykusuzluğumda da, acımda da buldum, mutluluğumda da, anlayamadan ne kattıysam hayatına, hayatını buldum bende. Hani yıllarca bekleyen ama okunmayan, okunduğunda da keşke dedirten kitaplar olur ya işte onlar gibiydin sen. Her sayfanda bambaşka bir heyecan, bambaşka bir tebessüm, bambaşka bir çığlık, bambaşka bir gözyaşı buldum. Hani bazen nedensiz akan o aptal gözyaşı, bazen duygularını ıslattığın, mutluluğunu bazen, kaçırdığın günlerini ve şükrettiklerini bazen, sen bazen seni ıslattın, bazen aşkı ama en çok beni... Sırılsıklam hayatımla karşındayım işte, tam bıraktığın yerde, hani o hiç gitmediğim, gitmek istemediğim yerde... Kırdığın kalpte burada, mutlu ettiğinde, acıttığında burada okşadığında, işte tam burada bir adım önünde ama en çokta yanında. İki yılını çaldım bugün, bugün tam iki yılın bende, aslında en baştan konuşmamıştık ama, söyleyememiştim ama, tarih belirtmeden iki yılını daha verir misin bana ?
Hayır dersen anlarım, ama yokluğunda asarım kendimi bir aşkın tam ortasında ya da yakarım kendimi, el yazımla yazılmış bir vasiyetle birlikte bir kavanozun içinde küllerimi yollarım sana içinde küçük bir not ''baksaydın görürdün yaşarkende böyle yanmıştım sana'' diye. Şimdi cevap ver, bana üzerinde rakamların olmadığı bir takvimden iki sene daha verir misin ?
İki senenin tarifsizliğine ve daha nice iki senelere... Kimsenin anlamadığı bir dilde; SENİ SEVİYORUM...