Sessiz Bir Aşk

(Anlatacağım öykü tamamiyle gerçektir)
Gizli bir aşk evet gizli hemde hiç kimse bilmeden,sessiz sedasız bir aşktı kızın yaşadıkları.Derdini,aşkını hep kalbine gömüyordu ve hiç bir karşılık beklemeden,yılmadan usanmadan yinede sevmeye devam ediyordu.Hep bir bakışı görmek için saatlerce bekliyordu gözleri kalabalığın içinde bir tek onu arıyordu...
Delikanlı her gün işe gitmek için evden çıkardı ve durakta servis beklerdi.Aşkını dile getiremeyen kız hep onu uzaktan izlerdi ama çocuk onun farkında bile deiğldi.Kız yaralı caylanlar gibi yine boynunu büküp ağlardı.Her seferinde anlatmak istiyordu,aşkını dile getirmek istiyordu,yüreğindeki acıyı,sevgiyi paylaşmak istiyordu 'seni canımdan bile çok seviyorum'demek istiyordu...Ama söyleyemiyordu hep bir umutla yine bekliyordu yürğinde fıttınalar kopuyordu...Ve yalnızca onu görünce mutlu oluyordu o güldümü dünyalar onun oluyor,hüzünlü oldumu dünya sanki başına yıkılıyor...
Ve kız ona aşık olmuştu evet aşık olmuştu ilk defa böyle birşey yaşıyordu,nasıl olduğunu kendide anlamamıştı...Ama yinede üzülüyordu çünkü delikanlı onun farkında bile değildi,ama kız daha ismini bile bilmeden aşkların en güzeliyle bağlanmıştı ona,derken bir gün kitap okurken tam başını kaldırdığı anda onu karşısında görür ve göz göze gelirler,kız heyacanlanır ayakları birbirine dolanır ne yapacağını şaşırır sanki dünyalar onun olur,o anda kıyamet kopsa bile farkına varmaz.Ve sonra yine konuşamazlar ama bu defa kız anladı oda onu seviyor çünkü öyle içten bakmıştıki daha önce. Hiç böyle güzel bakan gözler,bu kar içten,bu kadar derinden bakan gözler görmemişti.Kız sevincinden haykırmakistiyordu çünkü ilk defa göz göze gelmişlerdi ilk defa kendini ona yakın hissetmişti sevincinden içi içine sığmıyordu.Ve o bakışmadan sonra her gün bakıştılar ne o anlatabiliyo nede diğeri sadece bakışıyorlar.
Günler geçti aylar geçti onlar daha tek kelime bile konuşmadılar birbirleriyle, sanki gözleriyle anlaşıyorlardı.sanki birbirlerini yıllarca seviyor ve bekliyorlardı.Ve ikiside isimlerini bilmeden sadece bakışıyorlar ama o bakışlar çok anlam ifade ediyor ve herşeyi anlatıyor.
_AŞK SABIR İSTER VE HEP 'ŞİMDİ ZAMANI DEĞİL YARIN ANLATIRIM'DİYE BEKLEMEKTİR_
(benden bu kadar eğer devamı olursa yazıcam yani onlar konuşurlarsa eğer.)

26 Aralık 2008 2-3 dakika 1 öyküsü var.
Yorumlar (2)
  • 16 yıl önce

    güzel 😂😂😂

  • 16 yıl önce

    aşkların en güzelini anlatmışsın sevdiğin bilmesede onu yinede sevebilmektir aşk