Sevmek

Hayal kurmak gerekir bazı şeyleri yaşamak için. Fakat bazı şeyleri yaşamak içinde çabalamak gerekir.Örneğin yolda gidiyorsunuz ve zorda olduğunuz durumdan kurtulmak için bişeyler düşünüyorsunuz. Sıkıntıdan dertten yoksulluktan parasızlktan vs. bunların bir kurtuluş yolu vardır mutlaka çalışırsınız, çabalarsınız, uğraşırsınız ve bi şekilde çıkarsınız o durumun içerisinden. Ama birde sevgi denen bi şey var ki bela mı desem acı mı desem rahatlık mutluluk mu desem bilmiyorum.
Benim için rahatlık huzur herşey demektir sevda. Akşamları uyuyamamazlık kimi insanı rahatlatır kimi insanı da yorgun düşürür. Fakat seven bi insan için hiç bişi demektir bu ve bunun benzerleri. Bence hayattaki en güzel duygudur sevmek, en güzel sözleri dile getirebilmektir. Candan öte candır sevmek karşınıza çıkan kişi için işte budur benim kalbimin gerçek sahibi diyebilmektir sevmek. Sevdasız bir hayat yoktur bana göre çünkü sevmenin en güzel yanı istiyorsun azmediyorsun istiyorsun sevdiğin için herşey yapmak istiyorsun onun için en iyilerine ulaşmak istiyorsun.
Hayatta bişeyin peşinden koşmak istiyorsan, istediğin şey için gurur yapmıyorsan, ben şunu şu şekilde yapamam beni bozar ben bunu kendime yidiremem diyerek gurur meselesi haline getiriyorsan hiç girme bu yola çünkü sevgide aşkta mutluluk yolunda gurur olmaz.

22 Nisan 2010 1-2 dakika 2 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar