Sitem- 2

Elif onunla ilk karşılaştığı günü aklından çıkaramıyordu.İlk gülümsemesini hiç unutmuyordu.Zaten o andan itibaren sanki ömrünün geri kalanını onunla geçirecekmiş gibi hayaller kuruyor onsuz hiç bir şey düşünemiyordu.
Bir gün kantine arkadaşlarıyla beraber çay almaya gitmişti ve yusufta ordaydı. Genelde öğrenciler kantine girerler kendi işleri halledip çıkarlardı.O gün yine yusuf kantindeydi çay paralarını kantin sahibine uzattı ama çayları yusuf getirdi belkide ilk kez bu kadar yakınlaşmışlardı. Gözgöze gelmişler elif ise utancından ona bakamıyordu bile bu an hiç bitmesin isteddi ama hayat işte mutlu olan anlar uzun sürmüyor malesef.
Günler geçiyordu artık yusufta elife daima bakıyordu ama bu bakış sevgimi yoksa altında başka bir şeyler mi vardı belli değil tabiii. Oysa elif hep bu bakışlarla daha da ümitleniyor belki oda beni seviyordur die hayallerine hep yeni şeyler ekliyordu. Ama bu elifin dahada acı çekmesine neden oluyordu. Çünkü yusuf bir bakış atınca elifin kalbi duracak gibi oluyor.Ama yusuf onunla tek bir kelime bile konuşmuyordu. Hep okuldaki kızlara sohbete giriyor fakat elifin bulunduğu ortamda onun yerine başkalaroyla konuşuyordu. Elif çok hayalperest bir insandı. Ve zaten bu onun en kötü özelliğiydi çünkü ilerde bu hayalleri yzünden ddayanılmayacak acılara katlanacaktı.
Bir gün elif arkadaşıyla konuşurken arkadaşı ona yusuf hakkında bir şeyler söyledi ve üzülmemesi gerektiğinide ilave etti.Yusuf dersaneye gidiyordu çünkü son senesiydi sınava hazırlanması gerekiyordu. Elifin arkadaşının dediğine göre kendinin dersanede bir arkadaşı varmış ve bu kişi yusufla aynı sınıftaymış. Bir gün bir yere geziye gitmişler yusuf orada bu kişiye 'bana kız ayarlayabilirmisin bizim bölümdeki kızlar zaten eskidi diğer bölümdekilerde hep sahipli' diye bir cümle kullanarak düşüncesini belirtmiş.
E tabi elif bunu duyarda çılgına dönmezmi? Ertesi gün yusufu gördüğü yerde aklına ne kadar kötü söz geldiyse hepsini sıralayıvermiş içinden. Tabi yüzüne karşı bir şey diyemeyeceği iç.in kendi ateşiyle yanmış.Elif aşırı dercede kıskanç birisi ve ona daima yusufla ilgili bu şekilde haberler veriliyordu.
Düşündükçe kafası iyice karışıyor arkadaşlarını bundan ne gibi bir çıkarı olabilir diye düşümüyordu.
Kendini hiç bi şekilde derslerine veremiyor sınav notları hep 30 un altında geliyor bunun böyle devam edemeyeceğinide biliyordu.
Bir keresinde kendi okullarına gelen serviste başka okuldan bi kız ve yusufla ilgili bi haber daha duymuştu. Hatta yusuf bu kız yüzünden dayak bile yemişti.Ama elif eli kolu bağlı hiç bir şey yapamıyordu. Ancak siniriyle kendini yiyip bitiriyordu.

Bir gün kendi sınıfından birini aracı kullanarak onun msn adresini aldırdı.Kendi msn sine ekledi ve bir gün onu açık yakaldı. Karne günüydü...
Elif beni tanıdınmı diye sordu çünkü mutlaka tanıyacağını biliyordu. O hayır dedi
Elif ben elifim şimdi tanıdın mı diye sordu bu sefer yusuf hangi elif diye sordu
Gittikçe elifin sinirleri bozuluyordu Okuldan senden bi dönem altta dedi
Yusuf bu sefer tanıdım dedi
o gün havadan sudan konuştular ama elif mutluluktan havalara uçuyordu çünkü hayatında en çok sevdiği insanla bir iletişim kurmuştu. Yarıylı tatili boyunca konuştular elif mümkün olduğunca onun hakkında bilgi edinmeye çalışıyordu ve geçmişi hakkında bir çok bilgi edinmişti. Yusuf ta elif hakkında...
Bir gün elif dayanamadı ona sevdiğin varmı dedi oda evet vardı ama burda değil zzaten bitti dedi şu anda kimse yok hayatımda dedi
Aynı soruyu elifede yöneltti elifte var evet ama o benş hiç umursamıyor ben onun yüzünden derslerimimahvettim hayatımı ona adadım ama o beni görmemezlikten geliyor dedi Belkide benim onu sevdiğimi anlıyor ama bilmiyomuş gibi davranıyor dedi.
Zaten yusufun anlamamasına imkan yoktu çünkü elif o kadar belli ediyorduki onu sevdiğini daima gözleri onun üstünde onunla karşılaştığında eli ayağı birbirie dolanıyor kim olsa anlardı bunu.
Bundan sonra yusuf nete girmemeye başladı. elif meraktan çıldıracak duruma gelmişti çünkü ondan hiç bir haber alamıyor ve onunla nette olsa dahi konuşmayı çok özlüyordu. Zaten onun bi saat görmeden duramıyordu anında onu özlüyordu. Hele bide şimdi yarıyıl tatili vardı onun özlemini ancak sanal ortamdaki konuşma biraz olsun hafifletiyordu.

12 Temmuz 2010 4-5 dakika 2 öyküsü var.
Yorumlar