Tamam Kabul Ben Suçluyum

Sabah saat 9:00 sularında uyandım arkadaşıma saat 11:00'de verdiğim randevunun rahatlığı içerisinde salondaki kanapeye uzanıp azıcık sabah haberi seyretme sevdasındaydım ki ; arkadaşımın telefonuyla uyandım evet saat 11:00'dı .
Ona telefonda 8. kata çıkıp orada beni bekleyebileceğini söylerken alel acele giyinip saçımı başımı düzeltme telaşı ve karışıklığı içinde kendimi evden dışarı attım. Şükür ki evim ofise çok yakın fakat oda ne Cumartesi pazarı nedeniyle her zaman kullandığım yolu kullanmayarak, ara sıra kullandığım yolun ana yol bağlantısındaki kırmızı ışık bir türlü sönmek bilmiyor. Sürücüler şaşkın beklerken ki ben epeyce arkadayım, bir iki aklı evvel dayanamayıp atıverdi kendini yola; anayoldan gelen arabaların sellektör, korna ve küfürleri arasında. Anladım ki anayol daimi yeşil, bizim ışık daimi kırmızı yanmakta. Bir iki bir iki derken geçtim kavşağı. Hemen telefonuma sarılıp 155'i arama gafletinde bulundum.

-Alo ben bilinçili sürücü (içimden ) : Özkanlar Tansaşın önündeki döner kavşakta kırmızı ışık takılı kalmış memur bey trafik aksıyor.
Cevap: Naaaeeyeyyy !!!
Sabırla tekrarlıyorum ışık diyorum takılı kalmış.
Cevap: Nerde dedin ????
- Özkanlar Tansaş . Cevap: Haaaaaa!!!
O kadar sorundan sonra El cevap : Işıklardan biz sorumlu değiliz belediye bakıyor 444..... falan filan numara yazıyor ışıkların kenarında o numarayı ara (Numaraya inip bakmam gerekiyor).
-E ben sizi aradım yetmezmi belediyeye bildiriverin ben numaraya bakamam şu an trafikteyim ve orayı geçtim.
El cevap : Arayıp bildirin biz bildirmiyoruz.

Polisin suratına telefonu kapatıyorum ve iş yerine gelip arabamı parkediyorum. Tevafuktur ki tam yürürken karşımda belediyenin Zabıta aracı hemen durduruyorum. Anlatıyorum bla bla bla bla.... Neresi dedin: Yaaaasabır !!!
Neyse anladılar tamam derken.
-Eeeee biz oraya bakmıyoruz o büyük şehir belediyesinin işi biz Bornova Belediyesiyiz. Hasssss.....binallahü venimel vekil !!!!
Ya kardeşim adamı delirtme telsizin yokmu bir anons yap !!!
Haaa tamam olur diyerek bu maceramızı noktalarken, keni kendime diyorum : TAMAM KABUL BEN SUÇLUYUM !!!

07 Eylül 2008 1-2 dakika 1 öyküsü var.
Yorumlar (1)
  • 16 yıl önce

    Beğeniniz için teşekkürler ben o an azıcık sinirlendim ama sonra kendime ve memleketimin haline güldüm hem acı mem tatlı 👍👎