Tesadüf
Yıl 2001.Yedi yaşında ki çocuk ilk kez okulun kapısından girdi.Mutsuzdu,üzgündü.Mahallesinden arkadaşlarından şimdiye kadar hep yanında olan annesinden ilk defa 6 saat uzak kalacaktı.Onun için herşey ilkti.Bir ay sonra okula sınıfına arkadaşlarına alıştı.En sonunda birşey farketti.Sınıfta karşı karşıya geldiğinde konuşamadığı hatta yanına bile gidemediği biri vardı.Abisine anlattı oda hemen ilkokul aşkı ne olacak unut gitsin diye kestirip attı.Fakat o unutmak istemiyordu yaşıda küçük olmasına rağmen birine annesi kadar bağlanmıştı.Mahallesinde Mehmet adında biri vardı onunla sürekli kavga eder sürekli de barışırlardı.Hepte onla oynardı fakat birgün onlar taşındı.Artık Mehmet gidince çocuk hep okul çevresine takılmaya başladı.Yıl 2004-2005 hatta 2006 oldu.Artık 6.sınıfa gidiyordu.Ve herşey onun için 1.sınıftaki gibi devam ediyor.Sınıfında ki kızı o kadar çok seviyordu ki ona bu sevgiyi 5 seneden beri bir türlü söylemedi.Herkes unut ne olacak sanki evlenecen mi dedi ama o hem unutmadı hemde kıza açılamadı.Git gide samimi arkadaş oldular.Yıl 2008 e geldi son seneleriydi.Kız iyice büyümüş ve açılmıştı.Çorap değiştirir gibi sevgili değiştiriyor hatta isterse samimi arkadaşı olan gence bile birini ayarlamak istiyor süreklide birini ayarlamaya çalışıyordu fakat genç istemiyordu.Genç senenin başında söylemek istiyordu fakat kız hep gencin arkadaşlarıyla çıkıyordu.Gençle kızın samimi arkadaşlığıda devam ediyordu.Oyunlar oynuyor birbirlerine şakalar yapıyorlardı.Ve en sonunda ilkokul bitti ilkokula nasıl girdiyse yine o aynı mutsuzluk ve üzüntüyle ayrıldı.Okula ilk geldiğinde annesinden ayrıldığı için ağlıyordu şimdide sevgiliden ayrıldığı için ağlıyordu.Liseye başladılar ama genç onu hiç unutmadı ve en sonunda karşılaşamadıkları için telefonla ona ilanı aşk etti.Fakat kız ters tepki verdi ben seni kardeşim gibi gördüm senle nasıl olabilirm gibisine cevaplar verdi.10 senedir arkadaşız olamaz bizim aramızda birşey dedi.Genç o gün çökmüştü okula gidesi gelmiyor onu unutamıyor biran olsun bile aklından çıkaramıyordu.Unutacam derken rüyasında kızı görüyordu.Şarkı dinlerken o aklına geliyordu.Sürekli çizgi film kahramı Cedric gibi hayallere dalıp gidiyordu.Onun için hayal kurmak o kadar güzeldi ki sanki gerçek gibiydi.Ama artık küslerdi.Genç bir keresinde otobüste karşılaştı kızla fakat biner binmez onu görünce utandı ve binmesiyle inmesi bir oldu.Gencin sınıfında kızla aynı isimle saçı gözü ona benzeyen tek bir kız vardı 29 erkek 1 kız.Tesadüf ya...artık takvimler 2010 un şubat ayını gösteriyordu.Bir gün kızın Mehmet adında biriyle nişanlandığı haberi duydu.İnanamadı henüz kız 16 yaşındaydı.Genç 10.sınıfa gidiyordu bu haberi aldıktan sonra kendini dünyadan soyutladı arada bi kalkarak su içerek neredeyse 2 gün uyudu.En sonunda Mehmet adlı kişiyi araştırmaya çıktı.Araştırdı araştırdı ve en sonunda hayal kırıklığına uğrayacak kişi çıktı.Gençten 2 yaş büyük mahalle arkadaşı Memedin ta kendisiydi...Tesadüf yaa !!!
öykü tamamiyle gerçektir arkadaşlar.