Usulsüz Çekiliş

Bize dünden duyurum yapılmıştı zaten bugün saat tam üçte,konferans salonunda personel eğlencesinin yapılacağına dair tabi eğlence deyince koşa koşa gidenler oldu zaten mesai saatinin bitmesine bir saat vardı,onu da orada harcayacaklardı.

Bu tip etkinliklerde pastane departmanına büyük işler düşer,hummalı çalışma vardı,hepsinin elllerine sağlık;pastalar,kekler ve kurabiyeler tadılmaya değerdi.

Ekonomik şartlar bizim sosyal hayatımızı en derinden etkileyen olgular bütünüdür.Eskiden personel geceleri düzenlenir ve çekilişler yapılırdı ve çekilişlerde;buzdolabı,televizyon,ütü,çeyrek altın,dikiş makinası gibi sürprizler kullanıcılarını sevindirirdi.Elbette bu birbirinden güzel hediyeler artık geride kaldı,çünkü bunların her biri servet niteliğinde artık.

Toplantı salonunu tıklım tıklım dolduran seyircilere kısa bir konuşma yaptı personel müdürü ve çekilişlerin yapılacağını söyleyip herkese bol şanslar ve eğlenceler dileyerek kürsüden indi.

Her şey güzeldi ancak çekilişler usulsüzdü ve bu konuda çok şikayetler var:

1. Dört-on iki vardiyasında çalışanların büyük bir kısmı katılamadı hatta kimilerinin bundan haberi bile yoktu.

2. İki veya üç sefer çekiliş yapanlar oldu ve bunların önlemleri alınabilirdi yani bir sefer veya iki sefer seçim hakkı olsaydı,bu haksızlık ortadan kaldırılabilirdi.

3.Böylece bir kişi iki farklı hediyeye ulaşırken diğerleri boynunu büküp olup bitenleri seyretmekle yetinmezdi.

Bana ne mi çıktı,son model bir araba

18 Ocak 2023 1-2 dakika 545 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar