yanlız adam serdar(3)
aylardan eylüldü:
serdar boşu boşuna geçen günlerine hem kahrediyor,hemde bu kadar kalabalığın içinde yapayanlız olduğunu düşünerek isyanlarını sessiz çığlıklarla belli ediyordu çevresine.dost görünen sahte yüzlerden bıkmış,tek dostunun kendisi oldugu gerçeğini kendine kanıtlamıştı.Olmuyordu olmuyordu bibaşınalık.herşeye bahip olduğu halde hiçbirşeyi yoktu.evine döndüğünde hep aynı manzara,kapıyı yine anahtarla kendi açıyordu.içerisi buz gibi,terlikleri çıkardığı yerde ona bakıyordu.isyanlarına bir yenisi daha eklenircesine odasındaki kanepeye uzandı battaniyesinide yanına alarak...kapadı gözlerini...düsüncelere daldı..derin bir off çektii.yine battaniyeye sarılmıs tek bedenim,yine bibaşınayım dercesine gecenin derinliklerine doğru yolaldı rüyalarına..
Her yeni doğan günün yüzü gibi sıcak sımsıcak yüregiyle gözlerini açmıstı bu sabah,içinde değişik bir heyecan,değişik bir huzur vardı.içi içine sığmıyordu..Buna kendi bile anlam verememişti ama çok mutluydu.Şarkılar mırıldanarak çayını demleyip kahvaltı masasını hazırladı kendine.Kapıda miyavlayan kedisine sütünü verdi.Elbisedolabındaki en güzel kıyafetini giyindi.Penceresini açıp doğaya selam verdi.Ayakkabılarını giyip evden çıkarken ilk kez bu kadar huzur dolu olduğunu aynaya bakıp mırıldandı.Yan komşusu kapıdaydı günaydınlaştılar,bayır aşağı inen yoldan şarkılar söyleyerek iniyodu.Herşeye gülümsüyordu.Kalbinin dur durak bilmeksizin çırpınışları kulağından geliyordu gümbede güm güm.....
Herzamanki mekanlarına bugün hiç uğramadı serdar,köşedeki parkta kimsecikler yoktu, o kırık bank yine yanlızdı ama umurunda değildi yürüdü ve geçti...Yol kenarında sepetiyle çiçek satan küçük kızdan bir karanfil alıp deri derin koklayıp yakasına taktı.Sahibi olduğu kendi mekanından içeri girmek üzereydi ki........Eko kapısını açıp, önünü ilikleyip hoşgeldiniz başkanım diyerek demli çayını uzatıverdi.Serdar herzamankinden farklı bir şekilde _hoşbuldum aslanım eywallah,nasılsın?gibi sorularla ekon nun yüzünü güldürdü.
Sakin adımlarla odasına ilerleyip masasına oturdu.Bilgisayarını açtı,emaillerine baktı.....Çalıştığı birkaç iş üzerine işlemlerini yaptı.Kendi işlerini bitirip ohhh diyerek iki elini ensesine sıkıştırıp sırtını koltuguna yasladı.
elıne yureğıne sağlık devamını merakla beklıyorum👍😙