Yaşlı Ve Hasta Kadın
bir zamanlar yaşlı bir kadın varmış.bu kadının yedi çocuğu vardı.
Dört kız üç oğlandı,hepsi evlenmiş başka illerde çalışmaya gitmişler köyde sadece bir kızı kalmış.kızının kocasıyla da araları iyi olmadığından evlerine bile göndermiyormuş.
Hasta olsa dahi başkaları bakar sobasını ,yemeğini başkaları verirmiş.
yaşlı kadının en büyük kızı hastalanır hastaneye giderler anlaşılamaz hastalığı sonra baksalar ki kızı kanserdir.hastalıkla uğraşan kızının gün ve gün eriyip gitmesi bumu kahretmekte elinden gelse kendini veda etmek için çırpınmaktadır.kızı daha fazla dayanamaz ve ruhunu Allaha teslim eder.yaşlı ve hasta kadını iyice yıpratmıştı .günden güne kötüleşen yaşlı kadının tek derdi vardır.o da kardeşleridir.
Yaşlı ve hasta kadının dört kardeşi var.bunlar üç oğlan,bir kız imiş,yani tek kız kardeşlermiş.
Bu kardeşleri annesinin ve babasının buna emanetleriymiş.üç kardeşini görürmüş ama diger kardeşini göremezmiş. Çünkü diger kardeşi ceza evinde ve uzak olduğundan görüşemiyormuş .
Yaşlı ve hasta kadının çocukları,birleşir hastanede olan dayılarını ziyaret edelim ama annemizi ve babamızı da götürelim diye karar alırlar.
Ortancı oğlu emekli olmuş boş kişi oldugundan onun arabasıda oldugundan onunla beraber gidilecekti .
Küçük kardeşi özel şirkette çalıştığından,krizi bahane edip işten eleman çıkarıyorlar diyerek gitmekten vaz geçer istemese de gönlü onlarla beraberdir.
Bu haberi duyan yaşlı kadın çok ama çok sevinir.kardeşinin sağlık durumu hakkında da fazla bir bilgiye de sahip değildir.
O gün sabah olmamıştır yaşlı kadına yola çıkmak için binerler taksiye dört kişi,
Kadın çok heyecanlıdır ve mutlu. Ama o gece aydında mola verirler.orada diğer kardeşinde kalırlar.yaşlı kadının,sabah olur tekrar düşerler yollara yol yakınlaştıkça yaşlı kadını telaş ve mutluluk alır.İzmire yaklaşılmıştır İzmir sınırlarına girilmiş şehir bütün ihtişamıyla kendini gösterir. kardeşini nasıl bulacağını merak eder.ama fazla dayanamaz yıkılıp kalır arabanın içine hemen alıp hastaneye kaldırırlar yaşlı kadını ,serum ilaç derken kendine gelir çıkarlar hastaneden tekrar düşerler hastanenin yoluna varırlar hastaneye izin alırlar görüşmek için görevliden kapının yanına yaklaşılmıştır.yaşlı kadın topallı topallıya sanki uçarcasına gelir kapının karşısına ,kapıyı tıklayıp içeri girer ne görsün kardeşi zayıflamış ve bitkin bir durumda gören yaşlı kadın dayanamaz ve ağlamaya başlar.kardeşine sarılıp öpmeye başlar .kardeşi ise hastalığını unutup ona moral vermektedir yürür kapının yanına gelir ve orada oturur bak abla bende bir şey yok iyiyim sen zaten hastasın böyle üzülürsen iyi olmaz der.
Yaşlı ve hasta kadın kendini toparlamaya çalışır.ve bir süre birbirlerine baktıktan sonra tekrar sarılırlar özlem giderirler.zaman öyle çabuk geçmiştir ki anlayamazlar istemeyerekte olsa ayrılırlar .anlamıştır artık şimdi kadın kardeşide kanserdir.onunda az bir ömrü kaldığını anlar ve üzüntülü bir şekilde gelirler evlerine ,haberini bekler şimdi acaba ne zaman gelir kötü haber diye......
YAŞLI VE HASTA KADIN çok düşünceli ve çok çekmiş bir kadındır. Bu kadın benim
Biricik annemdir..................