Yazması Oyalı
kader uykusuz bıraktı bedenimi yazması oyalıyı düşünürüm her gece uykuma bölünür. saatler ben hep onunlayım bir çok defa gögüsümü yanarken buldum işte yine onsuz ve çok mutsuzsum ne kadar istesemde onu görmeyi görememki sevememki umutlumuyum hayır. umutlu olsaydım bu satırları yazarmıydım onu çok seviyorum bağırmak istiyorum yazması oyalı bir tanem diye ama sesim kısık çıkmıyor. kaderin önüme attıkları ile beslenen bir hayvanmıyım neden beni duymuyor. neden bende öyle bir girdap varki ülkemi seviyorum onun içinde savaşamıyorum oysaki ben savaşçı bir insanım hep savaşmaktan yanayım çünki savaşmadan basit bir futbol maçı bile kazanılmaz kişiliğimi bozan yıllar sigara paketinin üstündeki anlamsız yazılar saygısızca sakız gibi çiğnenen hayatlar. oyası yazmalım güzelim seni seviyorum ve hep sevecem yazgımız böyle ben seni seviyorum ama sen anlamıyorsun kimse anlamıyor. yazayım akıtağım zehirimi yoksa çok zarar göreceğim çıldırmak an meselesi iş veren yok herkes neden üstümde tepiniyor. cesedimimi görmek istiyorsunuz düşmanlarım vardır. elbet ölümü bekleyen uykusuz kaldım yine nasıl uyanacam bu boş güne acele etmeyin ecele gitmeyin bu zindanda kaybolmayın kırmayında kırılmayında kınamayında mazlum ahı eşşek çarpmışa döndürür. aslında güzel bir hikaye olsun istedim ama olamadı galiba.