Yılalr Sonra Yazılan Mektup., Beklenen Bir Yaşam Umudu.....
Üzgünüm Böyle Bitmemeliydi....
Dün sizin evin önünden geçtim. Klasiktir, sanki yıllardır aynı sokaktan , geçiyormuşcasına sancılı bir geçiş oldu... Ve yine Seni; içimde hissettim Sancılı Doğumlarla yeniden doğdun içime. Sanki o evde yıllarca yaşamışcasına. Oysa evinin önünden geçmekten öteye gitmemiştim. Ve yine Seni Seviyorum Diyemedim bir türlü, sınırlarımıı aşarak. Oysa ne çok sevmişim seni.......
Sen evde iken, ben yol kenarlarında ayak uçlarıma bakıp kaldirimları tek, tek sayarken , bir an olsun pencere kenarına çıkarmısın ümidi ile beklerken seni, ve sen inatla çıkmazken pencere kenarlarına, kuytu köşelere saklanırken, yine inatla kaçarcasına benden uzaklaşırken , bütün bunlra rağmen seni sevmeye devam ederken ve bu yürek sancısını yüreğimde taşırken sen yine YOKSUN! pencere kenarlarında.
Nazli Çiçeğim; Bilmiyorsun şuan sana bir nefes kadar yakın olduğumu. Dönüp bir an baksan arkana, aldığım nefesi hissedecek kadar yakınım. Oysa sen Dönüp arkana bakmıyorsun bile. Geçmişi yaşamaktan korkuyorsun. Korkuyorsun tüm korkularından ve benden korkuyorsun,sevgimden ve seni unutmamın imkansızlığından çekiniyorsun.Haklısın seni unutamadım.içime öyle işledim'ki seni en güzel mimarlar gelse, en ihtişamlı , şatafatlı sarayları getirseler , içine seni koysalar , benim inşa ettiğim yer kadar , seni içimde barındırdığım Yüreğin sıcaklığın serinliği , kutupların soğuğu kadar ayaz ve gün batımı kadar tatlı bir hoşnutluk veremez asla! ... Dönüp bir baksan..... Tam arkandayım işde hadi bana Dön.... Bir an seslenmeyi düşündüm. ....... Adın boğazımda düğümlenip kaldı.
................. Noktaların yerine senin adın olmalıydı. Adını bile unutmuşum. Beklide bu pervasız yönümün baskın olduğu bir ana denk geldin. Seni düşünüp, seninle yaşarken seni unuttuğumun, sana olan sevgimin kine,nefrete,intikama dönüştüğü andır. Arkandan hiç ummadığın bir anda senin bana yaptığın ve bana hoşnutlukla karşıla beni deyip, yüreğimi o zehirli kılıçla bin bir parçaya böldüğün an gibi seni, sırtından bıçaklayıp geriye bir daha bakmamacasına kaçıp gitmek istiyorum. Ayaklarımsa yüreğime direşerek beni sana yaklaştırmak için can atmaktalar.Direniyorum gitmemekte .Ne çare İçimde bir sıcaklık var. Seni pencerenin altında beklerken bir an çıkıp bana bir göz atıp yada gülümseyip bir paket sigara atıp, sen orda bekle ayrılma. Ben git desem'de ayrılma! KoZam! Dercesine...
Aşk; Hani ikimizin'de hiç inanmadığı, O Aşk böyle bir şey olsa gerek. Bütün hissiyatları içinde barındırmak ve senin'de bir yazında belirttiğin gibi Acıları kardeş gibi bir,birine bağlamak, yada kardeş olmak , kardeşlikle düşmanlığı bir birine sindirmek gibi... Düşünceler içinde dalıp giderken sen önde ben arkada..... Hala yoldayız. Ne olur eve gitme diye içimden yalvarıyorum düşüncelerimden sıyrılarak. Hala ısrarla arkana dönüp bakmıyorsun. Sanırm fark ettin beni? Ama fark etseydin dönüp bir kerede olsa bakardın değimli? Bakardın değimli. Hadi Bakardım de bana.Yoksa bakmazmıydın? Tüm çelişkileri içimde yaşarken sen önde ben arkada arkası gelmiyecek, sanki hiç bitmiyecek bir yolda yürüyorduk. Aynı yolda yürüyorduk ya olsun ben bunada razıydım ne kadar'da Alçak gönüllüyüm?........
Ve yine akşam güneşinin batımını izlemeye yöneliyorum Deniz kenarına Doğru..... Ah Bu Güneş batımları hiç bitmeyecekmi? Güneş, Güneşler bir gün olsun ?? Bizim için Doğmayacakmı... ??
Zamanım azalıyor. Günüm tek , tek harcanılıyor, bozuk para gibi oradan, oraya sürükleniyorum her gün ve artık harcanmaktan yoruldum. Güneşin ilk sabahların'da yerleştiğim Otelden ayrılıyorum. Kimim , kimsem'de yok zaten buralarda. Sabahın ilk ışıkların'da yine kapındayım. Bu sefer cesaretliyim! Kapıyı açtığında karşına ilk ben çıkacağim. Girip,çıkan bir çok insan var Apartmanı'nıza. Ama sen hala yoksun nerdesin diyorum sorum cevapsız kalıyor.Yoksa Taşınmışmıydınız ? Düşüncelerimden Sıyrılıp;
Zilini çalma cesaretini kendimde bulup, Zili çalıyorum. Parmaklarım zili çalarken ve çok cesurken bir Aslan'ı ellerimle boğabilecekken; zilin çalınışıyla o eller , o parmaklar Yetmişlik bir Dedenin elleri kadar nazik ve titrekreşiyorlar.... Apartmanın Yedinci katından aşağı doğru bir ses geliyor kim O ? Dilimi yutmuşum. Feleğim şaşırmış, kaderimi yeniden yazıyorum! Ses gelmeyince Meraklanıp, Asansörle Aşağıya Geliyorsun. Bu Meraklı Yönünü Hep Sevmişimdir Zaten. Kapının önünde donup kalmışım. Sen geldiğinde bana bir yabancı Edasıyla bakıyorsun. Zile Basan Sizmiydiniz? Hemen Arkasın'dan Soru Yağmuruna Tutarak; Buyurun diyorsun. Ne istemiştiniz? Bense Donuk, Mat Çözülmemiş Kütlelerin Ateşe Atılıp, Eridiği gibi Eriyorum karşında sense beni tanımamakta ısrar ediyorsun..... Kendime geldiğimdeyse sen gitmiştin...Bu sana beklide son mektubum. O Gelen kimdi diye düşünme , beklide o günü çoktan unuttun. Bilemiyorum. Saçları Kazıtılmış, Yüzün'de beyaz Bir maske ve her an Ameliyata Girecek Bir Doktor Gibi çıktım karşına beyazlar içinde. Beklide çok şaşırdın,Delinin tekidir ve ne yapsa yeridir! Diye korktun Önem vermeden çekip gittin.İtiraf ediyorum O gelen yabanci bendim.
Şimdi Kanser olmuş ölümüme sayılı günler kalmış bir insan olarak senden son bir isteğim var. Ne Olur Bana İtiraf Et ve bana gerçekleri söyle. Ve; Mektubumu cevapsız bırakma.
Artık son anlar , son bekleyişler ve gözlerin kapanmasi........
Hala Cevap Gelmedi.... Mektuıbumun sana ulaştığı haberini aldım. Okumuşsunda üstelik.. Mektubun cevabi gelmedi... Her ne ise en azından okumuşsun ya Nar çiçeğim. Okuduğun için Teşekkür Ederim...
Şimdi Gelmeni Bekliyorum sessizce. ama Biliyormusun gelmeyince'de Sancılarım'da arttı. Beynimdeki UR beni yaşamdan kopartmak için Can atıyor... Sen Hala Yoksun. Artık Dayanacak Gücüm Yok... Biliyorum Sabaha Çıkmam.... Üzgünüm Böyle Olmamalıydı... Seni çok sevdiğim için, seni terk etmek zorunda kaldığım ve yaşamım'da zayıf kaldığım için, sana Seni Sevdiğimi, Haykıramadığım için Üzgünüm... Şimdi haykırsam'da çok geç artık çok geç!!! Sana Yeni Ümidler, Yeni Aşklar Vaad Edilirken Bana Yeni Bir Yaşam, Yeni Bir Ölümsüzlük Vaad Ettiler .Tüm Doktorlar aynı ağızdan aynı sözleri söylediler. Çok yaşamaz.....
Hoşca Kal.. Artık Gidiyorum....
Ve Kapı Açılıyor...
Son Nefeslerim.Gelmişssin....
Rüyadan Bir An Uyanıyorum!
Yarın Beynimdeki URU Alacaklar...
Ne Olur Yanımda Ol Ve Beni Böyle Bir Günde Yalnız Bırakma..
Çığlıklarımı duymaktamısın.....
Pencere Kenarındayım.
Başını Kaldırsan Seni Bekleyen Gözleri
Hemen Tanırsın Beni Tanımasanda.....