Abbas Yolcu

Sen ağasın
Ben çapulcu
Emperyalizm sonucu
Ne kadar ayak sürüsende
Bilesinki
Abbas yolcu...


Not : Direniş şehitlerimizi
unutmadık unutturmayacağız...

01 Haziran 2014 398 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 10 yıl önce

    Bugün yetmiş altıncı gün oldu hastane köşelerinde,tutulduğun hastalıtan kurtulmak için,çırpınıp dururum.özeller dahil,meşhur doktorların mudahelesiyle sonunda kendime gelebildim.Kurtuldum mu hayır,ama acı çemiyor yaşam sevincini taşımaya emek veriyorum.Sayın şair dostlarım..!.. ---Yakın ilgisini çekmeyen ve bana hem şiir gönderen,hem de geçmiş olsun dileklerini bildiren,her zaman sevgilerini taşıyacağım kıymetli dostlarıma da ayrıca saygılarımı sunar.canı gönülden teşekkür ederek,gözlerindden öperim, --------Başta Ahmet Zeytinci ve sayın Işın bey olmak üzere hepisini kucaklar ve ömür boyu saadetler dilerim. Özlemedim demek siyasetçi kadar yalan olur.Zamanla eserini de okuyarak,elimden geldiği kadar, onları teşyi ve taktir hakkımı da kullanmak istiyorum.Tabii sağlığım el verdikçe.ALLAH'TAN DİLEĞİMDİR,mahcup olmamak.Görüşmek üzere Hoşça kalınız..Çiçek..İzmir....T.C..Şiirkolik ailesine başarılar dil👍👍👍👍👍👍erim..

  • 10 yıl önce

    Ne kadar ayak sürüsende Bilesinki Abbas yolcu... --- Mutlaka Yolunu Alacaktır kelemine sağlık.