Acı Nefes Yelkeninden Bir Mısra
"ah!
bak yine zaman sesleniyor,
içten haykırışlarla zaman
bak yine zaman bizi sürüklüyor,
o hiç geçmeyen yangınlarda.
biz sürüklenirken geleceğe şimdi.
...
.......Yelkenlerinle al götür beni dedim o an.
..........Sustun içinde bitmeyen alevler.
....Gözlerinde kor bir yangın var şimdi.
........Zamanı durdur dedim vakit çok geçmeden.
...Nerde şimdi yarım kalan saniyeler?
........Duygular karmakarışık dillerdeyken
.....Saatimi o gün susturdum ben!
.........İnat uğruna giderken ben.
İnat uğruna bakakaldın sen.
Sağ kalmışlar, kazançlı karakterler.
Mürekkebim yazarken çisil çisil boşluğa
Ben Ay'ımı senle parlattım
Ay'ım karanlıkken o gece
Nerde dedim --- Işığım.. gözlerim?
Mürekkebim yazdı bir boşluğa..
Aşk bitemez yarım kalan sahneler durmuşken.
Senaryom ise senle doluyken.
Ya gerçekten ölüm tatıldı demişken.
Belkide kurtaramaz artık aşkı, nefes şimdiden.
Unutmayı alıştırmaya çalıştım ben.
Olsun dedim ya hani yine de varken sen
Nefesler acımasız içimde.
Kaderle hesaplaşmalıyım ben!
Acımasız hayat damarlarımda, tebessümünü görsem yeter!
/9/8/07/Doğumdu.
'Bitmiş sanılan şeyler hep yeniden başlar.
Her aşk ölümü tatsa da diriliş de bitmez sevdalar !'
Teşekkürler Şaire dostlarım**
başlı başına bir şaheser.. sanat harikası şiirinizi büyük beğeni ile okudum.. ve farkına vardım ki.. bir çok isim yapmış şairden mükemmel yazıyorsunuz.. karşılıklı inatlaşmalar.. içerde başlatır kalpte.. kutuplaşma.. kanatlaşmalar anafikrine sahip.. muhteşem sıra dışı konusu.. şekil olarak muazzam dolgun gövdesi ile.. sanırım belki onlarca asır sonraya miras kalacak bu üstün performanslı.. büyüleyici.. bir baş yapıt niteliğinde ki şiirinizi kutlar.. alkışlarım sizi..
her satırı hissettim.. gözyaşı seline boğuldum.. duygu yüklü bu şaheseri bizle paylaştınız.. .. yüreğinize kaleminize sağlık değerli üstadım.. dilerim çok kısa süre bu şiir ait olduğu yeri alır literatürde.. alkışlarım.. ben bu güne dek bu güzellik şiir okumadım teşekkür ederim paylaştınız..
nasıl emek harcandığı her satırın tane tane inci gibi işlendiği ortada..
ellerinize sağlık.. dilinize sağlık.. kutlarım.. inanın müthiş bir ustasınız.. yüreğiniz hiç susmasın.. sıklıkla yazın.. tadını alabileceğimiz kadar çok miktarda yazın lütfen.. müthiş güzel enfes.. teşekkür paylaşımınıza tebrik ederim..
😙 güzel bir haykırış sevdaya yarım kalmışlık hüzün sitem duygularla bezenmiş bir şiir okudum sayfanızda kalsın selamlarım👍👍👍👍👍