Açıl Susam Açıl! /haiku Aç/ık yar/ada Girdabına kapı/lan Yürek ay/az/da Birgen Ayhan Birgen Ayhan 14 Mart 2010 28 şiiri var.
Teşekkür ederim Sevgili Yetgin değerli kıldı yorumunuz şiirimi... sevgim ve hürmetimle...
Lal olmuş dillerimizin kırık lahitlerine rüzgar vurunca, savrulur bir ömrün külleri, sorular cevapsız kalır. Bir düşün destesinden bir ömür çekmek, sokulmak bir sevginin kuytusuna, en çok da geceleri... Tebrikler...