Anlamadım

Felek misin kader misin kaderim misin nesin
Bazen bir yudum su kadar masumsun dudaklarımın arasında
Bazen yüreğimin duvarlarına vuran dalgalar kadar hırçın, deli...
Deli misin nesin! ...

İnsan gelirken bir haber verir
Kapıya dayandığında bir kere zile basar
Hiç mi kibarlık görmedin kapıya tıkla
Dingo nun ahırımı sandın gönlümü giriverdin ansızın
Delimisin nesin! ...

Bilmem niye solgun yüzün bu akşam
Yıldızlara mı gıcıksın ayamı yoksa bana mı karam
Bilmem niye bu inadın, hoştur aslında çift atlı paytonları adanın...
Denize mi gıcıksın, adaya mı yoksa bana mı anlamadım karam...
Anlamadım!

14 Mayıs 2012 36 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (4)
  • 9 yıl önce

    👍👍harika bir şiir beğeniyle okudum kutlarım...saygılar....👍

  • 10 yıl önce

    Sesini duymanın özlemiyle kulaklarım sağırlaştı, ne duysam 'sevdiğim senmisin' diyorum. cadde de yürüdüğümde köşe başında seni görüyorum.koşarak geliyorsun o an bende koşuyorum. sonra bir bakıyorum yoksun.. oysa insanlar gülüyor ''deliye bak! diyorlar. evet deliyim. sana deliyim, sevgime deliyim, aşka deliyim. öyle anlar oluyorki; tlf gelmediği için tlfna, yürüdüğüm yollara, soluduğum havaya, kalemime, karşısına geçtiğimde aynama 'bak daha aramadı, aramayacakmı? sesini duyamayacakmıyım? sesinde tebessümü hissetmeyecekmiyim? diye sitem ediyorum.. ne söylerse söylesinler duymuyor, duyamıyorum.. seni düşünüp, seni yaşıyorum, kızıyorum sana.. benden uzaklaştığın için, beni sensiz bıraktığın için... daha ne kadar kızsamda kızamıyor, ve hemen hayaline dalıyorum...

  • 12 yıl önce

    👍 tbr

  • 12 yıl önce

    ..kontrolsüz aşkını tarife katılmış hoş serzenişler..güzel..teşekkürler...