Aşk Susar Ölüm Bekler

Ard gülüşlerinde büyüyen yalnızlığım
Güverte esintisi öfke sellerinde ağlamaklı...



Zemheri dolanışlarında üzgün bir kuşluk
Vuslat yolunda takadsız bakış söylemlerindeyken
Kimbilir kaç güz eskitip
Kaç sevdaya tanıklık etti bu yürek

İhanet bir eylül kadar uzak
Gün cumasına üzgün gece

Öfkeye beş kalasında yorgun düşler

Niyeydi yarın!
Neydi ki tükeniş!

Bencil bir sensizlik sarmakta öyküyü
Çözmede agrafı sessizce çizilmiş hayaller


Binbirdirek sarnıcında üzgüsü akşamın
Doğarken beklemlere
Gönül bir asi devranında aldatmada feleği



Hayat
Vizöre asılı yağmur damlası voltasındayken

Aşk susar
Ölüm bekler
Kan ve güle göz kırpar yakarış

Düşer gece sol yanıma...




Işın ERGÜNEY

21 Şubat 2009 262 şiiri var.
Yorumlar (18)
  • Gece yorgun kanatlarını sol yanına düşürse insanın!😭😭😭 Yine acıttınız içimi hocam sevgilerimle...

  • 7 yıl önce

    böyle mükemmel şiirler okudukça, daha da hevesleniyorum.

    Teşekkür ederim Işın bey.

  • 7 yıl önce

    Ömründe en az bir kere dahi olsa ekg testi yaptıranlar çok iyi bilirler. Makinede dakikalarca koşturulduktan sonra hasta, uzun ritimler bütünü olan z raporu iliştirirler eline hastanın önlüğünü çıkarmadan hemen önce. Bende yazarın z raporunu merak ettim ilk satırlarında, dokuz yıl önce ki bir şiirin ikincil gösteriminin hikmetini sorgularken. Şiirin sonunda anjiyodan çıkıştan bahsediyordu yazar öte yandan. Ekg deneyiminden daha ilerisini bilmediğimden kalbin kılcallarına temas eden o ahtapot kılıklı metal aparatın kalbinin tortularını nasıl temizlediğini bilemiyoruz. Ama şair şiirin z raporunun daha ikinci bölgesine ihanet odaklı yargıları yerleştirdiğine göre aparat zahiri tortuları temizleyebilmiş ancak. Zira çayı yudumlarken sevgilinin dudak kaslarının raksıyla bir külliyat iradı da pekala mümkündü. Hatta saçlarının dalga biçiminden orta ölçekli bir roman da ihtimal dahilindeydi. Biz okur olarak en ufak bir mütebessim ifadeye olanca susamışlığımızla okumaya devam ederken alt kümede aldatışla yüzleştiriyordu bizi yazar. Yekünü onlarca satırdan mütevellid bu dizelerin epik bir atmosfere göç etmesi murad edilmiş midir yazar tarafından bilemiyoruz.

    Üstada saygıyla.

  • 7 yıl önce

    Bu Eylül hikayeleri

    Çok uzun yıllar sağlıkla devam Etmeli 😡

    Şiir...

    Mutlu yaşlar ;

    Işın Ergüney 👍

  • 15 yıl önce

    " Aşk susar Ölüm bekler Kan ve güle göz kırpar yakarış

    Düşer gece sol yanıma...

    "

    şiir kadar final de çok güzeldi..hatta final başlı başına şiirdi.

    tebriklerimle..