Bekârlık Sultanlık mı?
Bir evim var bir araba
Geldi yaşım çattı baba
Elveda yırtık çoraba
Yetti cana bu bekârlık
Böyle mi olur sultanlık ?
Bilmem tatmadım fülörtü
Yalnız yaşam öyle kötü
Gömlek pantul çifte ütü
Yetti cana bu bekârlık
Böyle mi olur sultanlık ?
Ela gözlü yâr isterim
Ever beni bak küserim
Geceleri buz keserim
Yetti cana bu bekârlık
Böyle mi olur sultanlık ?
Nerde akşam orda sabah
Geçti ömrüm yazık eyvah
Şu zavallı hale bir bak
Yetti cana bu bekârlık
Böyle mi olur sultanlık ?
Hayat güzel paylaşınca
Sevgiliyle buluşunca
Aşkın demi sınırsızca
Yetti cana bu bekârlık
Böyle mi olur sultanlık ?
Evlilere imrenirim
Ak göğsünde dinlenirim
Bahtım açık Allah kerim
Yetti cana bu bekârlık
Böyle mi olur sultanlık ?
Bu nefis şirinizi okuyunca,Pir Sultan Abdal'ı hatırladım.Çokta güzel dercetmişiniz sayın Yılmaz.kutlar yeni hecelerini beklerim.
Sultanlık olsa idi, hiç kimse e v l e n m e z di, Aşkta ortadan kalkar,kimse de y a r demezdi. Dünya insansız k a l ı r,doğmazdı uygarlık ta Gönül ilişkiler de, d o s t l a r ı n ı görmezdi. ----------Cananla buluşunca,hep yeniden doğarsın, ----------O anda ki heyecan, i k i g ö n ü l ü sarsın. ----------Ağaç meyve üretir,i n s a n l a r ise çocuk. ----------Bu işlevde yok isen, ömrün boyu bekârsın.
Yakın ilgine teşekkür eder,hayat boyu mutluluk türküleri gönderirim. Çiçek..İzmir..T.C.
valla süper bir şiir olmuş. tebessüm var, mana var ve bu şiirde çok şey var..bence bu şiir gecenin süper şiiri..
Bilmem tatmadım fülörtü Yalnız yaşam öyle kötü Gömlek pantul çifte ütü Yetti cana bu bekârlık Böyle mi olur sultanlık ?
pantolonda ki çift ütü izi geldi bir anda gözlerimin önene ve tebessüm ettim tabi ki :)
kim demişse bekarlık sultanlıktır diye külliyen yalan söylemiş bencede.
gönlünüzden geçen her şeyin bahtınıza doğması dileklerimle kutlarım dost kalem yüreğin dert görmesin.