Beklemeler
Geçiyorken ömrün bahar günleri binbir hızla
Yaşamak ne elemdir çokluk içindeki yalnızlıkla
Ak düşmüş şaçlar sonbahar yaprakları misali
Sensin yüregimin tutunacagı tek dal ey sevgili
Hangi gecenin sabahında uyandırır bizi sevgi,
Hangi ulu ağaçtaki yaprak var ki toprağa düşmez,
Sevda girdabı hangi bilinmez yolun ortasındadır,
Söyle can, mutluluk bu yolun hangi ucundadır ?
Gönül, yüksek kaldırımda şımarık şaşkın bir serçe,
Ne olgunlaştı ne durgunlaştı yaşanmış senelerce
Her gece çıkan aya aldanıp kendini deli tay sanır
Cemreleri tutmakta yorgun şubat ellerim sevildikçe
MZY20100530
......fısıltı ile söylenen bir şarkı gibi ŞİİR sesi ama ayakları yüreğe bir basıyor tırnakları can alıcı
çok beğendimm değerli arkadaşım
...saygılarımla...
Senelerin olgunlaştırdığı insanın kalbi - doğru söylediniz,hocam - bence de ne olğunlaşar,ne de durgunlaşar. Uzeyir Hacıbeyov "Arşin mal alan" komediyasında 50 yaşlı bir bayın genç kıza vurulmasından bahs etmiş,zaman-zaman bu filme tama.a edenleri Meşedi İbad isimli hemin adama güldürmüş,ama kendisi 50 yaşına yetince "ben yanlış yaptım,insan 50 yaşında da genc olurmuş" söylemiş. Çok anlamlı bir şiir.düşüncelerinize,duygularınıza sağlık.
Aslında yılların neresinde,nasıl olursak olalım bunun bizim yaşam kalite ve düşüncelerimizi olumsuz etkilemesine izin vermememiz gerektiğini tabii ben de yaşam eğitimi alınca daha iyi öğrendim. -ömrün sadece yaz ve bahardan ibaret olmadığını,dahası son baharlarda,hatta kışlarda o mükemmel yaşam kalitesini,yorgun ruhunun ve bedeninin beklediği ya da yaşamayı özlediği mutlulukları yakalayan ve de şansını elde eden nice insanlar var.Bunları görünce ahir ömür saadetinin,geçlikte yaşanmadığına üzülmemek lazım. -kısacası ahir ömür saadete,refahı,huzuru için elden ne gelirse yapmaktır vazifemiz .. -varsın şubat yorgunlukları da olsun.
hassas dönemlerden dizelerdi şair
kaleminize bin sağlık
Geçiyorken ömrün bahar günleri binbir hızla Yaşamak ne elemdir çokluk içindeki yalnızlıkla Ak düşmüş şaçlar sonbahar yaprakları misali Sensin yüregimin tutunacagı tek dal ey sevgili 👍vurucu bir giriş sade bir dil akıcı uslup duygular daha ve olsun şiirdi okunası...