Ben Sen Olmuşum Anne
Gençken seni fazla anlamazdım kızardım sana..
Babamın onca ihanetlerine gösterdiğin bağışlayıcı yönüne....
Çektiğin eziyete sabrına yapılan haksızlıklara ahdi vefana....
Şimdi seni daha iyi anlıyorum...sevdana aşkına verdiğin değeri......
Bizleri sekiz onyaşlarında üvey anne eline bırakıp Almanya'ya çalışmaya gitmene bile Hala hayranım biliyormusun...
Ben yetişkin çocuklarımın bir hafta özlemine dayanamazken,yada bizi hayat senin Kadar mecbur etmedi o kadar ayrı koymaya..
Belkide o çocuk yaşta özlemin en ağırını yaşadığımız için ,,bizim tattığımız acıyı Tatmasın diye çocuklarımız yapamadık ayrılığı ...
Sen aseletli ve çok güçlü kadınsın anneciğim....
bizi nasıl yetiştirdiğini biliyormusun ,çocuk yaşımızda bile nasıl işledin bunları yada senin genlerinden almışız hepsini...
bunca hoşgörüyü ,aselati,sabırı.kanaatı,insan sevgisinin herşeyden üstün olduğunu....öyleki anneciğim kadir kıymet bilmez ellerde yüreğimiz özümüz acıyla yoğruldu her örselendiğinde daha güçlü bir benlikle doğrulduk sabır gösterdik ...
senden almışız anne...
hepimiz bir ben değilim kardeşlerimde aynıyız...
Sevmenin vefa yı güçlü kıldığını ,aşkın yüceliğini hiç bir şeye değişilemeyeceğini,
Sadece gözyaşlarımızı dost edinmeyi senden almışız..
Ahhh! Anneciğim bu günlerde sana çok ihtiyacım var...
yıllar yılı gizlediğin dertlerim artık kabıma sığmıyor içime attım hep...
seni birde ben üzmeyeyim diye...
ağlamak istiyorum doya ,doya kucağında ...
bıktım yorganların altında gizli ,gizli ağlamaktan ,yaşaran dolan gözlerimi saklamaktan, zayıflıkmış ağlamak diye ..
Oysa bana hep güç verdi gözyaşlarım acılarımı azalttı ,sildi her damlası hüzünleri....
Ama artık bir kez olsun ağlamak istiyorum dizlerinde sekiz yaşındaydım son kez ağlamıştım ya hani gitmeden önce ama bu sefer dizlerimin sızısından değil düşmeler ağlatmıyor beni artık ...
yüreğimin sızısından istiyorum kucağın ıslanana kadar buna çok ihtiyacım var...
Yinede bir anne yüreğine kıyabilirmiyim, yapabilirmiyim, bilemiyorum..
neden ağladığımın sebebini ancak sen sormazsın bana ..
Gerçek aşkı sen biliyorsun,ölümüne sevmeyi sen,
Senden öğrendim ben vefa yı ,acı da olsa bağışlamayı senden......
seni çok seviyorum anne.... sen olsamda ben .....
Canım Annemmm....
ALİYE UYANIK/GEYİKLİ ÇANAKKALE
19.10.2009
tbler biraz bizi üzsede size sonsuz tbler sunuyorum 🤐😊
seni çok seviyorum sana.... sen olsamda ben ..... Canım Annemmm
tebriklerimle
aliyemmmm
yürek dağladın be gülüm
duygular oluk oluk akmiş dizelere
kutlarım canım benim sevgiler 🙂
Icimi acitti satirlar Anne sevgisinden mahrum olmak en büyük acligidir ruhumuzun Hayatta bir sekilde yarim kalmak Üvey anne apayri Zamanla anlayabilmek ve anneyi özleyebilmek ne yüce bir duygu Özleminizin bitmesi dilegi ile Selam sevgi ve saygilar size
yüreğine sağlık ablacım tebriklerim çok kalemin daim olsun👍👍👍👍👍👍