Bir Arzu Endam/dır Aşk
Bir beldenin padişahısınız, akıllın başımızı terk ettiği anlar. Her baktığınız güzel ama gönlünüzü çelen daha güzel. Güzellikte, üstüne arzu endam eden yok. Ama sadece gönülde bir çöl çölde Leyla sizde Kays. Sonra dermansız hastalık başlar Veba gibi bütün vucudunuzu kaplar. Fikrinize ok gibi saklanan bir Leyla. Ne Padişahlık kalır sizden geriye, nede tacu taht. Elinizin tersiyle itersiniz saltanatı bir kuru aklın peşine düşersiniz başı açık yalın ayak. Yalın bir aşkın bir serabın bir Arzu endamın peşinde bir müddet koştuktan sonra kendinizide yitirirsiniz. Sonra dönüp ben kimim diye sorarsınız insanlara. Herkes derki sen Kays'sın ne çabuk unuttun.
Kays bir gün berduş haliyle bir kenarda otururken. Şık giyimli biri gelir yanına ve derki elçiye zeval olmaz Aşkı sana gönderen Ulu Padişahtı.
Elçi Leyladır. Kays'a aşkı getiren odur ama gönderen Ulu Padihtır. Bu kendini tanıma yolculuğunda başlarsın sana sunulanın ne olduğunu anlamaya. Birde bakmışsınki hayat perdesi yırtılmış çıkmışsın ulu semaya.
Bunun şiir olmadıgı kesin. Ama açık bir şekilde ifade etmeliyim ki, İçinde sürükleyici bir akıcılık var. Ard arda yazmıssın herşeyi,ki buda güzelleştirmiş konuyu. O yüzden kutlarım seni ablam. 👍
tebriklerimle 👍👍👍
tebrikler güzel bir çalışma ama şiir den ziyade farkllı olmuş
güzeldi
👍👍👍👍👍👍👍👍👍
ÖNCELİKLE TEBRİK EDİYORUM TÜLAY KARDEŞİM, EMEĞİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK, BÖYLE MANİDAR VE KIYMETLİ ÇALIŞMALAR İÇİN, ÇOK, ÇOK DOĞRU ÖNCELİKLE, BİZE AŞKI VE BÜTÜN GÜZLİKLERİ VEREN YÜCE PADİŞAHTIR,İYİ ANYAMAKVE DE ŞÜKRÜ EDA ETMEMİZ GEREK DEĞİL Mİ? KUTLUYORUM VE KALEMİN DAİM OLSUN DİYORUM, SAĞLICAKLA.
😙😙😙