Bir Deli Den Herhangi Bir Sabah A Mektuplar

bizi anlamıyorlar muhittin....güpegündüz rakıya şaraba biraya kedere acıya umuda ve olmaz olası hayata düş olmuşuz ..niyedir..bilmiyorlar...herkes bizi berduş sanıyor..aman da aman ..bırak kim ne ile san ilişkisine girerse girsin...onlar ilişkiye girer biz onları izleriz ...hangimiz ortada aleni çırılçıplak.. haaayyy anasını satayım onlar dediğin san ve zan ile zinada biz alenen ortada muhittin .meselenin aslı bu..bak aklıma geldi şimdi ..niye onlara biz diye hitap etmiyoruz biz olsalar bizle olurlar bu yüzden onlar ..uzaklar yani ....el gün bu yüzden..ah be muhittin..en acısı da ne biliyor musun...biz sandıklarımız aslında onlar ... yani yalnızız be...nazım dedi işte ...''bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine ...bir ağaç gibi tek olduğumuz doğru da ''kardeşçesine'' burada takılıyor kursağıma kılçık..ulan su kâr etmiyor kalıyor inatla tam burada bak ..şimdi diyorsun içinden ''yine yaptın en acısından hayat felsefesini'' ...değil dostum bu gerçeğimiz bak tahterevalli nin diğer tarafına ...kim var ? .... biliyor musun mezarlıklar hikayelerle doludur muhittin...hepside anlatamadan gittiler asıl hikayelerini..bundan dır mezarlığa sık gidişim...hikaye dinlemek için...onların hikayelerini de sonra anlatırım sana ...kal sağlıcakla.....

13 Aralık 2016 9 şiiri var.
Yorumlar