Bir Şiir Bir Ozan - Mehmet Paşakahyaoğlu / Nazar Değdi

Nazar değdi geldik göze
Her gün ben ağu içerim
Sevmiyorsan söyle yüze
Gam ile gaflet biçerim

Desen ki duyguda fakir
Görsen bile beni hakir
Bil ki adın dilde zikir
Nur içinden nur seçerim.

Etme yârim bana zulüm
Zehir düşer kana gülüm
Erken gelir cana ölüm
Tatlı canımdan geçerim

Samyeliyim kızgın çölde
İzim vardır her bir gülde
Durmam bil ki ben bu elde
Yalan dünyadan göçerim


Bir şiir bir Ozan serimizin 5. konuğu değerli gönül dostumuz ;Sayın Mehmet Paşakahyaoğlu değerli arkadaşlar.
Nacizane dizelerime sazı ile sesi ile can verdiği için değerli Ozanımıza sonsuz şükranlar sunuyorum.

24 Ekim 2012 1058 şiiri var.
Beğenenler (9)
Yorumlar (9)
  • 12 yıl önce

    Yüreğinizin güzelliği şiirlerinize ayrı bir anlam katıyor. Sizi her zaman takip ediyorum tabii ki takdirle. Selamlar, sevgiler..

  • 12 yıl önce

    👍👍👍👍👍👍muhteşem,türkülenmiş ))))yüreğin hiç susmasın toprağım,bayramın kutlu olsun

  • 12 yıl önce

    çok teşekkür ederim Mustafa abim Sihay Lalende senin bayramını kutluyor ve hürmetle ellerinden öpüyor. torunlarınında selamı var dedem bayram harçlığımı hazırlamış mı diye soruyorlar :)).

    bu vesile ile bütün gönül dostlarımızın mübarek kurban bayramını kutluyor tüm sevdikleri ve sevenleri ile birlikte nice bayramlara ulaşmalarını temenni ediyorum bende.bayramımız mübarek olsun arkadaşlar.

  • 12 yıl önce

    Günaydın siyah Lâlem! Önce Kurban Bayramını kutlar,çocukların ve senin gözlerinizden öper sağlıklar dilerken, bu güzel şiirin için de kutlamamı kabulunü rica ederim.Konuklarım olduğundan uzun yazamıyorum.Nice sağlıklı bayram yapman dileğiyle.Seni çok seven ağabeyin Çiçek.

  • 12 yıl önce

    Hayırlı Bayramlar ablacımmm. rabbim nice böylesi güzel, şiirsel,hayırlı bayramlar nasip etsin. saygımla...