Çığlıklar..!
..Çığlıklar..
Çığlıklar mutluluk..
Mutluluk çığlıklar mı..!?!
Gözyaşları sensizlik..
Sensizlik gözyaşları mı..!?!
Sükut sevmek..
Sevmek süküt mu..!?!
14mart2009
Rotterdam
Saat: 03.51
..Çığlıklar..
Çığlıklar mutluluk..
Mutluluk çığlıklar mı..!?!
Gözyaşları sensizlik..
Sensizlik gözyaşları mı..!?!
Sükut sevmek..
Sevmek süküt mu..!?!
14mart2009
Rotterdam
Saat: 03.51
Selam sevgili dostlar, Bir gün Maas Nehrinin kenarında çimenlerin üzerinde otururken ortalığa beyaz beyaz martıların çığlıkları keskin bıçak gibi düşüyordu.. Oysa kim imrenmemiştir ki onların semadaki süzülüp uçuşlarına.. Hatta â??' Ah martılar gibi uçabilsem özgürce â??' diye düşünmedi ki.. Attıkları çığlıkları duymadık, işitmedik.. Nedendir.. Niyedir.. Ama masmavi gökyüzünde kanat çırpışlarına, uçuşlarına gıpta ettik hep.. İşte bu kısacık şiir öyle bir tefekkür deminde yazıldı.. Her şey manası bilindikçe güzeldi.. Her şey manası bilindikçe değerliydi.. Bu bilinmeler de ZITLIKLARIN bilinmesine bağlıydı.. Bazen derim iyi ki â??'kötülük'' var.. İyi ki â??' günah'' var.. Hatta iyi ki â??' ŞEYTAN â??' var diye..! Onlar olmasaydı manalar bilmeyecek, anlamlaştıramayacaktık HİÇ BİR ŞEYİ..! Tanıyamayacak, anlamlaştıramayacaktık KENDİMİZİ bile..! Evet kainat zıtlıklar üzerine yaratılmış.. İyi ki de öyle yaratılmış..!
Dua ve sevgiyle kalın.
çıglık ve mutluluk bazen zıt bazen birlektilikn demek mii..acaba..eline saglık..
Doğru sorulduklarında, sorular da çok şey anlatabilirmiş! Şiirin bize bunu gösterdi. Teşekkürler abla...
Nefis bir şiir....... Az da/öz...... Afarozmik ti...ya hep/ya hiç.....
sahi üstad...sükut sevmek/sevmek sükut mu......
Çığlıklar..
Çığlıklar mutluluk.. Mutluluk çığlıklar mı..!?!
Gözyaşları sensizlik.. Sensizlik gözyaşları mı..!?!
Sükut sevmek.. Sevmek süküt mu..!?!
14mart2009 Rotterdam
mükemmel güzel yazmışsınız