Değil Aslında
Değil aslında, yemin olsun hissiz değil yüreğim,
Bingöl katliamında yıllar önce ilk vurulan benim,
Sivas'ta diri diri yakıldım bir otel odasında...
Gölcük'te betonlar altında ezildim....
Ve bir duvar dibinde nasıl öldüğümü bilmeyen gazeteciyim...
Cezaevlerinde günlerce aç kalıp öldüğümü bilirim,
Yaz aylarında ormanlarda yanar bedenim,
Kışları çığ altında kalıp buz kesilir yüreğim.
Bir tek güzel haberle insanlık adına, duyduğum,
Coşturur ,umutlanırım tüm içtenliğimle, çocukçasına sevinirim.
Severim tüm insanları, din, ırk, renk, ayırmam.
Üzülürüm her kötülüğe, bana ne deyip durmam.
Her sevinçle bende sevinirim.
Severim her şeyi; ülkem ve insanlık adına, iyilik adına...
Hep içimde , an be an, en içli zamanlarda bile...
Taştır yüreğim, kuru bir pınardır gözlerim.
Hepinizin duygusuz tanıdığı ruhsuz benim.
Ama kınamayın beni ey insanlar;
Ben Gelinciğimi başka severim.
27.08.2002
👍👍👍👍👍👍👍 kutladım yüreğinizi
Hani diyorum Osmancığım, kafa kağıdı eskiyince insan şöyle bir geriye dönüp bakıyor. Vay be diyor, ne kadar çok yol almışız. Aferin yöneticilerimize, sonunda insanlıktan da çıkmışız. Sizin bahsettiğiniz o hisler, duygusallıklar, yardımlaşmalar, hak hukuk gözetmeler belleğimin ta arka sayfalarında çocukluğumda yaşadıklarımdı. Şimdi değerler değişti. Hem onları, hem insan olduğumuzu unuttuk/unutturulduk. Ders alınması gereken dizelerdi. Kutluyorum.
Bir tek güzel haberle insanlık adına, duyduğum, Coşturur ,umutlanırım tüm içtenliğimle, çocukçasına sevinirim
ÇOK ÇOK GÜZELDİ YÜREĞİNİZE SAĞLIK 👍👍👍👍👍
Bir aforizma yaşamak var şiirinizde sevgili dostum.Yani ya hep/ya hiç.Ama hepler siizin yaşamınızın yerleşik konuğu yüreğiniz vatan/vatandaş acısı-sorunları-çıkmazlerı ile bir bütün iken bir diğer taraftan illa ki benlik hakimiyeti...aforizmik dizelerdi.Çok değişik bir eser okudum belki de olması gerekendi.Kaleminize bin sağlık.
koca bir yürek her derde parçalanmış. toplamış yaraları sarmış şiirinde yüreğinden de ses varmiş dinletmiş tüm kalplere.. duyarlı yüreğinize sağlık..👍👍👍 tebriklerim gönülden👍👍👍